2008. szeptember 21., vasárnap

Shelby GT500 & Mustang Cobra Jet 428 (Hot Wheels & Matchbox)

GT500: A GT500 Hot Wheels átiratát amit mondtam a másik Mustang-os postban mint ígétem beszereztem. Miután hazaértem és szemügyre vettem az újabb GT500-at egyből a másikkal hasonlítottam össze. Ennek az autónak a méretaránya kicsit más mert egy hajszállal kisebb mint a piros. Minőségben már nagyobb a különbség. Kívülről elég jól néz ki bár a csíkjai sajnos kissé hibásak mert foltosak. Maga a fekete fényezés viszont jó és nagyon jól passzol hozzá a már jól megszokott HW sötétített ablak. Ennek az autónak is van az oldalán GT500 felirat és kobra is és mindkettő elég jól látszik. Ami viszont hiba az az hogy az elejéről hiányzik a kobra. Ezt kissé sajnálom. Az első lámpája se olyan szép mint a másiknak de legalább a hűtőrács egész jó. Hátulról majdnem olyan szinten van mint a Matchbox csak kicsit más rajta a diffúzor. Ha megnézitek az autót akkor láthatjátok hogy a hátsó kereke jóval nagyobb mint az első. Szerintem ezzel csak az a baj hogy a kerékjáratok is idomulnak a más mérethez ami a valóságban nincs így és ettől kissé idiótán néz ki az autó. Szerencsére legalább a felnik jól néznek ki és jól is gurul rajtuk az autó. A belseje is szép az autónak bár nem olyan részletes mint a pirosé de elég jó. Hátrány még a kabrióhoz képest az is hogy abszolút nincs tükör. Legalább egy kicsi púpot gyárthattak volna rá.

Cobra Jet: Ez az autó a múltkori kéknek a kicsit másabb verziója. Ez az autó egy szemmel láthatóan nagyobb mint a Mustang GT ezért nem is csináltam róluk képeket mert nehéz lett volna jókat tolni. Mivel nagyobb méretű a kidolgozottsága is jobb. Külsőre sokkal részletesebb mert a lámpái hátul ki vannak festve és ennek rendesen külön van a lökhárítója elöl és hátul is. A hűtőrűcsa is szép fényes és ez sokat dob a külsőn. Ezek hatalmasat dobnak a látványon főleg hogy ennek az autónak az eleje (hűtőrács és a lámpáknál) még egy kicsit nyújtottabb is mint a sima Mustang-nak. Bónusz részlet még hogy itt rendesen megcsinálták az "elefántfület" nem úgy mint a kéken. A festése egy külön csemege mert a motorház szép matt (!) ami szerintem abszolút brutál és az autó oldalán van egy szép ízléses fekete csík is. Ennek az autónak is elöl picibbek a kerekei de itt sokkal jobban meg van oldva mint HW-n sőt ez így tutibb is mint a kék Mustang GT. Ez az új SuperFast kerék amúgy nekem nagyon tetszik. Anno a Corvette C6-on is nagyon jól mutatott nem beszélve a többi autóról amit még láttam. Az egyetlen baj hogy nagyon hangosan gurul mindkét autó de leglább jól. Szerintem ez a súlyuktól is függ mivel ez is nehezebb mint az átlag Matchbox. Az autó belseje viszont nagyon rossz. Az ülések csillogósak ami nekem abszolút nem tetszik és a kormány csak egy sima korong. A kéknek bezzeg rendes kormánya van. Egyébként most hogy összehasonlítottam őket akkor vettem észre hogy kéknek a kormánya olyan mint az Opel Diplomat-nak csak ez fekete. Szóval a fehér belsejére visszatérve nagyon ruppótlan és csak annyiban hasonlít a Mustang műszerfalra hogy szimmetrikus a két magaslat rajta.

A fekete

Nem rossz

Hasonlít a Matchbox-ra
Szép részletes

Csillogós

Brutál...

A jól ismert doboz

3 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

A második GT-s képről az új Knight Rider jutott eszembe.:-) Láttad már?
A fehér Mustanggal egy bajom van: az első lökhárító alatt kilátszó fehér izé, amiben a szegecs van. Azt el kellett volna dugni valahogy, vagy csak hátra rakni szegecset, elöl pedig valahogy összeakasztani az autó alját a tetjével.

AndrewBoy írta...

Sajna még nem láttam! Nekem a régi KR a kedvencem az újtól nem vagyok elájulva de lehet h jó. Ja és nekem fel se tűnt a szegecs izé... Simán meg lehetett volna oldani h az alvázon legyen a rendes lámpa és akkor lenne penge lámpánk is!! ;)

Ikarus 256 írta...

Az új sorozatnak elvileg ez a 0.része. Én szeretem a régi sorozatot, és nekem kicsit csalódás volt. 0. résznek elmegy, hogy elmeséljék, hogy folytatódik, és mindent helyretegyen. Ja, és egy jelenetben játszik benne Hasselhof, kb. azzal a szöveggel, hogy "Én vagyok az apád.":-)
A szegeccsel, meg egyezik a véleményünk: meg lehetett volna oldani másképp.