2008. augusztus 25., hétfő

Opel Corsa Super 1600 (Saico)

Ez az autó volt az első kicsi Corsám. Azért vettem meg mert életemben (akkor még) ez volt a második 1:1-nél kisebb Corsa. Az elsőt nem vettem meg a saját hülyeségem miatt (pedig az B Corsa volt) amit azóta is bánok ezért ezt inkább nem hagytam ott. 2000Ft-os ára nem volt olyan vészes bár eleinte még nem tudtam hogy lesznek vicces részletek az autón. Első ránézésre is megállapítható hogy az autó arányai nem igazán tükrözik az igaziét. Az eleje eléggé lapos és kissé nyújtott az egész autó formája. Részletességre egyébként elég jó mert a festés majdnem ugyanaz mint az eredetinek. Miután kivettem a dobozból és megfogtam az volt az első érzésem hogy olyan ragacsos szerű rajta a festék. Ez fogalmam sincs mitől lehet de inkább nem tapogattam tovább nehogy valami a kezemre ragadjon. A festés minősége annyira nem rossz de azért lehetett volna jobb minőségű maga a festék. Ami még így a külsőséghez tartozik az az hogy a kerekei elég nehezen forognak szóval marad az eredeti talpán és a dobozában. A belső kidolgozása nem rossz mivel minden van benne ami kell. Elég részletesek a kisebb dolgok is plusz van benne bukókeret és pótkerék is! 1/43 méretarányhoz képest szerintem elég jó ilyen árkategóriában. Ami abszolút érdekesség számomra az az hogy a műanyag dobozának a tetejére Saico márka van írva ami számomra ismeretlen DE máshol láttam olyat hogy nem hanem a Shuco márka volt ráírva ami ugyebár fényévekkel jobb mint ez. Lehet hogy hamisítvány?

Az eleje elég érdekes

Oldalról elég jó

Éppen nem látszik a pótkerék

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Very good......

Lacc86 írta...

Engem az érdekelne, hogy én is nagy Corsas vagyok és nem-e tudod-e honnan szerezhetnék be egy Opel C Corsa kis matchbox autót?:D
Jól mutatna a kocsimban:D

AndrewBoy írta...

Helló! 1/43-as méretű C Corsát vegyél mert annak normális a minősége! Ez ratyi ahhoz képest! Nekem sajnos nincs de Opel kereskedésben tuti lehetne kapni. Ha esetleg nem akkor körülnézek, hátha van valahol.