2008. augusztus 25., hétfő

Opel Corsa GLS (Herpa)

Opelek közül ezek a kicsi 1/87-es autókák a kedvenceim. A fehér rendőr Corsa volt az első B Corsám amit szereztem és ez is a kedvencem. A pirossal teljesen véletlenül találkoztam (meglepő módon egy modellboltban) és azonnal meg is vettem mivel ezeket a picike Corsákat már nem gyártják sajnos. Ezek az autók a Herpára jellemzően kitűnő minőségűek és kidolgozásúak. Áruk elég nagy (2000Ft) a méretükhöz képest bár a minőségük szerintem megéri ezt a pénzt. Igaz kívül és belül is műanyagból vannak de hibát nem lehet találni rajtuk. Az autók külseje hibátlan mert minden részlete ott van és látszik. Megvan a díszcsík kifestve látszik rendesen a ablaktörlő spricnije sőt rendes ablaktörlők vannak az autón. A csomagtér nyitója is fekete sőt Opel jel is van rajta ugyanúgy mint az autó elején. A lökhárítőkon is látszik minden kis részlet (még a vonószem is) sőt a tükrökön is megvannak a kis csíkok. Az egyetlen ami hiányzik a külsejéről az az autó tetején levő két fekete csík ami a tetőcsomagtartó helye. A kereken is látható az Opel jel nagyon jól és a poén az a gumija mivel rendesen gumiból van sőt gurulni is normálisan tud az autó. Igaz az aljáról nem csináltam képet de abszolút részletes az is. Belülről is nagyon részletesek az autók. Amikor megjött az első és belenéztem totál kész voltam. Egy az egyben ugyanaz mint a nagy. Sőt még a kormány is passzol! Az ülések is teljesen olyanok mint az igazi. A műszerfalon megtalálható a digitális kijelző is meg minden. Az a baj hogy nem látni van-e benne pedál. De valószínűleg nincs kizárva az sem. A rendőrautóval van az egyetlen probléma mégpedig a zöld festés rajta. Nagyon könnyen kopik!! Iszonyat vigyázok rájuk és még így sikerült pici hibát csinálni rá. Pedig sose fogom meg a zöldjét főleg nem a hátsó ajtónál. Szerencsére azért nem akkora a baj de nagyon kell figyelni rá főleg hogy a rendőr verzió elég ritka. Szóval kicsik és hibátlanok és annyira jó hogy megszereztem őket hogy nagyon. Még a Corsa találkozón is hatalmas sikert arattak! Majdnem akkorát mint az 1:1-hez méretű "autóka"!

Kiváló részletesség

Ha lenne kézügyességem rendszáma is lenne

Jól néznek ki

Ablaktörlő és csomagtér zár

Opel jelek is vannak

Talán picit nagy a sziréna

Őt nehéz tisztán tartani

Nincsenek megjegyzések: