2010. május 6., csütörtök

Opel Corsa (Gama) - 5. rész

Itt a legújabb Gama Corsám. Doboz nélküli autócska tökéletes színnel. Az ára többé-kevésbé ok volt de azért jót kellett harcolni érte! Szerencsére nem nekem kellett próbára tennem az idegeimet mert Évi ütötte le nekem. Ez az autó német gyártmányú és gumikerekű. Szerencsére vele sem kell új érdekesség nélkül maradni mert az előző Corsás posztban leírt metálos szerű alja van! Jellegzetessége hogy a csomagtérajtó zsanérja nem a rendes helyén van mert nem tud a helyére csukódni a hátsó ajtó. A festése hibátlan állapotban van és ez azért érdekes számomra mert elég jól gurul az autó a vadi újakhoz képest. Ja és kívülről tökéletesen gyönyörű az autócska de a belseje valami extrém kicsiszemű porral van "hintve".


A lámpáját még helyre kell hozni

Lejjebb van mint kéne

Ilyen a belseje!

Csillámló alváz

Bónusz képek a kedvenc helyemen

Tutijó Kisautó

Oldalról nem tökéletes a két látványos hibával

Sose fogom megunni a "B" Corsát

Kereke

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szépek ezek a Corsa-k!

AndrewBoy írta...

Köszi szépen! A készletet folyamatosan bővítem! :) A Corsa találkozón hatalmas sikert szoktam aratni velük! :)

Névtelen írta...

Gondolom :)

Unknown írta...

Szia!

Látom nagy gyűjtő vagy, nekem csak egy kérdésem lenne. Elkezdtem a kisfiamnak gyűjteni a Cararama márkájú 1:60-as méretarányú autókat mert ezek mentek a meglévő autóihoz. Csak úgy vettem észre hogy itt Miskolcon nagyon keveset kapni. Nem tudod hol tudnék választékot találni?