2012. április 18., szerda

Opel Corsa OPC (Norev)

Ma megjött az egyik legjobb eBay üzletem eredménye. A korábban bemutatott 5 ajtós Norev Corsa mellé, itt az OPC is, szép pirosban. 0,01 USD volt az ára + egy kis postaköltség. Ez annyira olcsó volt, hogy nagyon bele sem éltem magam, hogy megkapom valaha is. Ennek ellenére jóval hamarabb jött meg, mint ahogy számítottam rá. Doboza nincs, de nem is hiányzik, mert így legalább nem kell siránkoznom, ha ki akarom venni. Nagyon vártam, hogy megjöjjön, mert a termék fotók között észrevettem, hogy gyári hibás, az egyik oldalindexe duplán volt meg. Amikor kibontottam kicsit csalódott voltam, mert hibátlan verziót kaptam. Ez jó is meg rossz is, de így legalább hibátlan autót kaptam valóban.
A minőségét nem fejtem ki túlzottan, mert az 5 ajtóshoz hasonlóan részletes. A különbség a lökhárítókban van, itt sokkal több szellőző van. Az első lökhárító nagyon jó, mert a háromszög alakú szellőzőrácsok is nagyon szépek. Hátul is megvan a levegőkilépő, csak egy kicsit vastag a festék, és kevésbé látszik. Ami még szemmel látható, a tükrök, és a szép spoiler hátul. Az autó felnijei is mások, természetesen OPC verziók. Érdekes módon az autó jobban gurul, mint a másik, pedig nem jobb a rugózása. Sajnos az alját nem fotóztam le, de majd pótolom, mert sokkal szebb, részletesebb mint az 5 ajtósé.

Egyéb: A gyűjtő képen látható az új félemelet, ma csináltam meg. A technológia ugyanaz, mint korábban. Ja és a kék OPC, dobozos verzió már úton van...

 Piros OPC
 Ez is szép kisautó
 A diffúzor, és a kipuff is megvan
 Gyárilag ültetett, jól néz ki
Nagy a tükör, mert nincs meg a hézag az alján
 OPC különítmény, és az új állvány  

Nincsenek megjegyzések: