2012. április 16., hétfő

Vitrin upgrade - Parkoló

A felső szinten kezd túl sok Opel lenni, így kénytelen voltam kitalálni, illetve megcsinálni egy kis emelvényt. Az anyagköltség 200 Ft plusz egy fél hurkapálca, meg néhány gyufa. A 200 Ft-os tétel a pillanatragasztó, amiből két tubus kellett, mert az első annyira gagyi volt, hogy mindenhonnan jött belőle a ragacs, csak a végéből nem. A ráfordított idő úgy lett kicsit több, mint egy óra úgy, hogy ugye kénytelen voltam lemenni újabb adag ragasztóért. A merevsége a lábaknak nagyon jó lett, csak a karton kicsit nehezen bírja az öt autót. Amikor teljes terhelés van rajta, akkor egyenes a lap, mert direkt úgy csináltam, hogy alapállásban homorú legyen. Az elején még úgy volt, hogy az aljára keresztben felteszek egy pálcát merevítőnek, de ránézésre nem szükséges. A lapra még felragacsoltam a két szélén gyufákat, ezek tartják meg az autókat. Nagyon profi lett a kivitelezés, mert a Kadett még pont befér! Valószínűleg építek még egy ilyet, mert nekem tetszik, izgalmas megcsinálni is, és amúgy is kell a hely! 

 Megy a munka, figyelnek az autók!
 Elkészült a magaslat, jól is néz ki
Már használatban is van

Nincsenek megjegyzések: