2010. április 24., szombat

Opel Corsa (Gama) - 4. rész

Megint szereztem két új pici Corsát. Az egyik a Grand Slam-re kiadott limitált autó. Ez tutibb mint az eddigi limitáltak mert ebből csak 3000 darab készült. Egyéb extra nincs benne mint a szokásos kis felirat az ajtaján na meg a doboza.
A másikat Bulgáriából szereztem. Ebben az a poén hogy eddig ennek a legrosszabb a minősége. Eredetileg ezeket az autókat Bulgáriában gyártják szóval arra gondoltam hogy lehet hogy a hazai piacra gyengébb minőséget is eladtak. Ez a minőségi változás abban nyilvánul meg hogy az összes lámpája sorjás és rosszul áll a belseje pedig fényes műanyagból van. Az autó alváza is érdekes mert nem sima fekete hanem valami egyéb szemcsés de nem metál festék borítja. Ez jól is mutat a sok fekete után. Egyébként ez az autó elég ritka példány mert GSi karosszériája van de a lökhárítói nincsenek lefestve és a kerekei a sima 3 ajtósról származnak de ha ez még nem lenne elég akkor itt a csavar mert nem gumiból van a kereke hanem kemény műanyagból. Ja és a legnagyobb extra hogy jobb oldalon van a kormánya! Ennek az autónak egyébként németül volt megírva a hirdetése és úgy olvastam hogy doboz nélküli de amikor megjött és kinyitottam jó nagyot néztem hogy mégis van doboza. És a leglegleg az egészben hogy kőkemény egy euró volt ami rekord olcsó! Postával együtt is alig volt 2800 Ft!!
Kreatívkodtam is. Az utolsó képen megcsodálhatjátok a pici Corsák általam nagynehezen kiötlött nem feláras extráját: A légzsákot. Jó szórakozást!

Grand Slam

Logója

És a doboza

Made in Bulgaria

A lámpák össze vissza

Itt a legrosszabb a helyzet

Csillogós jobbos

Tuti az alja

Kissé leharcolt a doboza de legalább van
Az új találmányom: légzsák

Nincsenek megjegyzések: