2008. szeptember 23., kedd

Volga M24 Airport (Agat 1:43)

Az 50.-ik postban az orosz gyártmányú autóim közül vettem ki a legújabb szerzeményem. Ebben a kedvenc gyűjteményemben (orosz cuccok) már volt hasonló Volgám csak az kék és taxi volt de sajnos már nincs nálam. Mivel féláron volt ez az autó mert kicsit hiányos és szegénynek doboza sincs ezért hihetetlen kényszert éreztem és meg kellett vennem. A hiányossága a dobozon kívül még abból áll hogy hiányzik az ablaktörlője és letört az egyik tükre (ami a sima verzión nincs). Még hátul is szépséghibás mivel a hátsó lökhárító jobb fele sincs már meg sajnos. Ez az "ájerporti" verzió szerintem a ritkábbik szín kombóval rendelkezik mert általában mindenhol a kékes verzót látom. Szerencsére a festése hibátlan bár amikor elhoztam eléggé poros/retkes volt. Tisztogatás után nagyon szépen néz ki. Szerencsére vitrinben tartották így keveset volt tapizva és a csíkja az oldalán szépen megmaradt. 1:43-as létére mindene nyílik és a motortér is elég részletes. Ez az autó még abból a szériából való amit ki is lehet nyitni. Az egyik Nivám például a kezemben hullott darabokra (!) amit aztán nem igazán lehet ragasztgatni. Nem is beszélve a Lada Samaráról aminek konkrétan az ajtaja maradt a kezemben. Pedig ez a gyűjteményem van a legnagyobb becsben tartva. Szóval sajna vannak ilyenek is de ez szerencsére nem az. Szóval ez az autó még rendes anyagminőséggel rendelkezik így simán lehetett fotózgatni. A külső részletessége abszolút jó az autónak. Minden részlet tökéletesen látszik rajta. Nem is beszélve a hátsó szélvédőre helyezett szövegről amit még nem fordítgattam le. A kerekek is nagyon szépen néznek ki és gumiból vannak szóval rendesen gurul rajtuk az autó. Amúgy az első futómű még rugózni is tud. A hátulja merev de nem baj mert szép részletes az alja. Az autó motortere is nagyon. A főbb részletek nagyon jól látszanak és interaktív a hűtő ventije mert lehet forgatni is. Ennek az autónak sajnos hibás lehet a motorja mert nem lehet szépen összepattintani de nekem ez belefér. Alulról egyébként a hajtás és a futómű is szépen ki van dolgozva. Az autó belseje is nagyon részletes mint általában ezeknél az orosz modelleknél. Van valósághű műszerfalunk és kormányunk sőt még szép váltókarunk is. Az ülések is szépen vannak megcsinálva. A csomagtartóban van plusz cucc egy doboz formájában (amit persze még nem fordítottam). A hátsó ajtó felfüggesztése egyébként nagyon ötletes mert az ablakok tetőn húzódó része tarja fenn akárcsak a 2102-es kombi Ladának. Épp ezért picit nyiszorog is amikor kinyílik. Szerintem nagyon jó kis autó ugyanúgy mint a gyűjtemény többi része is amit majd idővel mutogatni szeretnék nektek. Egyébként azt hiszem majd be kell szereznem a sima és a kombi civil változatát....


Jó nagy és nehéz pedig ennek már
műanyag az alváza

Mindenhova belátni

Az erőmű

És a doboz
Jó nagy

Ez a legjobb kép

Szépek a kerekei

Extra részletes az alja

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó kis AeroFlot-os járgány!

Nekem volt egyszer egy civil verzióm, de apukámék annyira kiskoromban adták ide, hogy 4 évesen egyszerűen darabokra szedtem...
Azóta rájöttek, hogy várni kellett volna... De ez van... Sajnos visszacsinálni nem tudom :S