2008. szeptember 12., péntek

Chevy Van (1979 & Új)

Az ötös pakkon szép sorban fogok haladni tehát akkor a Chevy Van-al kezdem el. Ez az autó már elég régóta gazdagítja a Matchbox palettáját és szerintem nem kis sikerrel. A régi eredeti 79-es verzióból nemcsak ez volt ami nekem is van hanem szép nagykerekű "Big Foot" style teretpjáró is. Mindkét autóból számtalan festési variáció létezik és szinte mindegyik tetszik. A Chevy Van eleve nagy kedvencem de csak kizárólag ez a verziója amit feldolgozott a Matchbox. A régebbi autó durva kinézetét szerintem az oldalt kivezetett kipufogó és a hátul kicsit nagyobb kerék adja. Ezeket a tuti elemeket az újabb kiadáson mind elhagyták sajnos. Az újabbik kerekei mind egyforma méretűek (bár jobban is gurul) és igaz van kipuffja oldalt de elég nehezen látszik és leginkább csak alulról élvezhető. Pedig a műanyag alvázból nemhinném hogy nehéz lett volna kialakítani szemben a régi autó fém aljával. Egyébként kívülről mindkettő jól néz ki mert a festéssel nincs különösebb probléma és a Chevy logó is fennvan a hűtőrácson mindkettőnek. Ami viszont abszolút az új javára írható az a beltér mert a régiben egyáltalán nincs. Az újban már jól megszokottan ismét találhatunk hátul penge cuccokat. Mivel a Matchbox oldalaknak köszönhetően én se nyitom ki az autókat (és nemtudom túltenni magam ezen) ezért csak a pakkból származó autót tudtam jobban megvizsgálni. Szerintem valami rock banda autóját akarták ábrázolni mert hátul látni egy gitárt és egy lemezlejátszót. De ez még nem minden! Van benne egy csomó nemtudom mi mert a kicsi ablakokon abszolút nehéz belátni sajna. Szerintem még lehet ott egy hangfal ha már egyszer zenei jellegű dolgoról van szó. Ezen kívül még vannak nagyobb dolgok is de arra még csak tippelni sem tudok hogy mi lehet pedig láttam már hasonló dolgokat. Érdekesség képpen még azt lehet említeni hogy az újnak csak hátul van rendszáma míg a réginek elöl is. Ja és a rendszámok egyeznek. Mindent egybevéve nem rossz új sem de nekem még mindig a régi a kedvencem! Alig várom már hogy UPDATE-eljek a dobozos verzóval!!

Az első aminek "króm" az alváza

Penge a festés

Régi és az Új

Jó volt anno az a sötét ablak

Szigorú

A gyűjtemény az összes újjal

Nincsenek megjegyzések: