2008. szeptember 24., szerda

Plymouth Hemi 'Cuda (1970)

Ez az autó a Streakers sorozatból való amiről megmondom őszintén hogy nemtudom mit takar. Talán régebben is lehetett ilyen. Majd Ti felvilágosítotok hogy mi a helyzet. Azt viszont tudom hogy ebből az autóból volt újkori Superfast! Sőt néhány egyéb színkombóval is volt. Ezt az autót igazából azért vettem meg mert egy régi kedvencem és konkrétan ez a kicsi autó jól néz ki ebben a színben és ezekkel a Superfast kerekekkel amik a régire hajaznak. Ja és tuti doboza van. Szóval külsőre azért tetszett meg az autócska mert ezek a matt fekete felületek (motorház-tető-csomagtér) nagyon jól passzolnak a zöldhöz nem is beszélve a hátul található HEMI feliratról. Sajnos néhol fényesek a matt részek de szerencsére nem olyan vészes. A külső kidolgozottsága szerintem jó mert minden részlet megvan szépen. Az összes lámpa és helyzetjelző festett ráadásul hátul van egy Cuda feliratunk is. Egyébként a közeli képeken jól látszik hogy nagyítva már nem olyan jók a részletek mert sok helyen a matt megfolyt vagy éppen hátul a fényes alváz nincs rendesen lefestve és kilátszik a zöld alól a csillogós rész. Amúgy a csillogós alváz minősége elég jó. Szép részletes bár néhány felirat kicsit nehezen olvasható. Ezek a kerekek nekem nagyon tetszenek és szerencsére iszonyat jól gurul velük az autó. Még a zajterhelésük is elviselhető. Egyéb hiba még hogy az autó hátulján az illesztés is eléggé szembetűnő mert sajna van egy kicsi hézag rajta de szabadszemmel nem vészes. Sajnálatos hiba még hogy a szélvédő beesettnek tűnik de igazából nem az sőt a hátsó ablaka sajnos gyárilag karcos és ezt nem vettem észre a boltban. A belső kidolgozottága nem vészes mert elég részletesek az ülések és a közöttük levő rész is. Szerencsére itt egy rendes kormány van nem csak egy korong. Talán egy kicsit lehetne alacsonyabb az autó de egyébként nekem megérte kiadni rá a pénzt.

Érdekes ablaka van

Nagyok a kerekek

Lehetne jobb a festés minősége

Tuti a doboza

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A Steakers sorozat a '60-as '70-es években volt. Nekem is van egy Steakers sorozatos Siva Spyderem, de majd bővebben később a blogomon erről a kocsiról. Amúgy hol vetted ezt a Cudat? Mert nekem naon bejön, a netem meg a bolti ár 2x-ért van :( :@

AndrewBoy írta...

Kérlek tisztelettel a korában vettem de nálunk ahol lehet kapni ilyen dobozost ott mindig van!!

Névtelen írta...

Sziasztok!
A mamutos Játékszigetben is van, onnan tudom, hogy tegnap vettem, együtt egy Mustanggal, de az nem Steakers, hanem Superfast, szintén papírdobozzal.