2008. június 23., hétfő

Chevrolet Corvette C6 (2003)

Ez az autó az újfajta 1/75 Superfast sorozat egyik tagja. Nagyon tuti kis dobozzal árulják mint a régi autókat vagy mint a Best Of British sorozatot. A Corvette-ből már régebbi verziókat is gyártott a Matchbox. Majdnem az összesről van kicsinyített példány. Nekem ezen kívül van még két darab C5-os is. Szóval ez a modell egy különleges széria darabja tehát nem a megszokott kerekekkel van szerelve. Nekem konkrétan nagyon ütnek ezek a kerekek és nagyobbak is mint a megszokott Matchbox kerekek. Az autó nagyon jól gurul csak az a baj hogy kissé hangos. Mondjuk nehezebb is mint egy átlag Matchbox szóval nem csoda hogy hangosabb. A külső kidolgozottság nem rossz mert sok részlet található az autón sőt még a lámpái is ki vannak festve. A Corvette jelek és a felirat is nagyon szépek bár maga a festés lehetne jobb is mivel sajna nem elég vékony a réteg meg mondjuk elviselt volna egy szép metál színt is szerintem. Van még hiba de ez lehet hogy csak az én autóm hibája. A teteje meg a motorház de még a hátulja is tele van kicsi pontokkal igaz szerencsére csak közelről látszik. Az autó belseje meg szerintem siralmas mert eléggé felületesre sikerült sajnos...

Részletes lámpák

Hátul is

Ez a kép csak simán jó lett szerintem

Doboza is van

Nincsenek megjegyzések: