2008. június 16., hétfő

Mercury Park Lane & Commuter (1968 & 1970)

Reggel amikor indultam a modell boltba láttam egy tök jó Zéró Kólás Transitot. Nagyon jól nézett ki és amikor megláttam arra gondoltam hogy ha ilyen jól indul a napom akkor mi lehet vajon abban a bizonyos dobozban ami rám vár? Hát ezek után szépen sorban bemutatom a mai szerzeményeimet. Elsőnek kezdem a Mercury rendőrrel és a kombival. Délelőtt kellett mennem a modell boltba hogy megnézzem milyen Matchbox-ok várnak rám. Tudtam hogy látok pár érdekességet de azért nem számítottam olyanra mint például az 1961-es Austin A55 Cambridge. Kicsit kikerekedtek a szemeim de hát ez van. Még tapasztalatlan vagyok. Szóval elkezdtem pakolna a jó nagy doboz Matchbox-ot láttam ezt azt és véletlen megláttam a rendőr Park Lane-t. Azután megláttam h vékony kerekű. Ez után meg észrevettem valamit az alján... Tök jó kanyarodós autó! Arra kanyarodik amerre döntjük. Képeken már láttam ilyen Mercury-t de ezt sose tudtam. Ok akkor megvan az első gombkerekű Matchbox-om ami ráadásul kanyarodik és a legréggibb az eddig autóim közül. Részletesség. Hát igen elég részletes az autó mivel ül benne két rendőr is. Amikor ezt megláttam majdnem hanyatt estem. Nem elég hogy kanyarodik meg vékony kerekű meg régi még emberek is vannak benne. Amúgy nagyon jó állapotban van és nagyon részletes kívülről is az autó. A Mercury és a Park Lane felirat mindenhol megtalálható.
Nos ezek után tovább kutatva ráakadtam a Commuterre is. (Amúgy ezek előtt már volt egy rendőr Commuterem de azt úgy kaptam és sajna valaki rá is lépett tehát Chop Top szegénykém. Már törötten is tetszett az autó szóval gondoltam rá hogy összeszedem a különböző változatait.) Tehát amikor ezt is megláttam ebben a hibátlan por mentes állapotban vékony SuperFast kerékkel ami nem mellesleg hibátlan egyből tettem is félre. (Amúgy a rendőr Commuter vastag SF kerékkel van meg) Még az ebek is megvannak hátul hibátlanul. Ez is szintén részletes megvan mindene. Az egyetlen hibája szerintem az hogy a kormány rúdja kissé hosszú és a műszerfal meg túl vékony. Ennyi. Mindkettő szépen gurul de a rendőrautó kissé nehezebben mert valami izé van a kerekén amit nem tudok leszedni róla. De úgyse gurigatni fogom őket. A rugózásuk is csodálatosan jó. A mai Matchbox-ok ezeknek a közelébe se érnek...

Elölről

Hátulról

A kutyusok

A rend őrei

A kormánymű

A szebb napokat látott darab

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kombim nekem is van!

http://tommi.blog.hu/2007/11/14/minik_helyett_mercury

:)

AndrewBoy írta...

Jee elolvastam!! Tök jó amúgy nekem is nagyon tetszik !! Én észre se vettem a különböző sárvédőt és télleg igazad van h a régi sokkal sokkal szebb!!