2008. június 12., csütörtök

Smart ForTwo Coupe

Hát a srácok a Transit post után úgy gondoltam eszek egy kevés (szám szerint 3db) Kinder tojást. Nyitom nagyban a 3. tojást húú dejóóó! Autó van benne!! Kivettem ááá pici Smart. Nem vagyok nagy Smart rajongó de ennek nagyon megörültem. Gondoltam fel is teszem pár képpel. Hát nézzétek meg. A minősége elég jó ahoz képest hogy Kinder! A belseje feltűnően jó. Erre nemtudok többet mondani. Egész jó kis autó. Van még pár színben mint az eredeti. Egészségemre...

Elölről

Hátulról

Belülről

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

A feleségemnek volt Smartja - igaz nem ez a generáció, hanem a második - és nagyon szerettük. A Smartot addig szokás utálni, míg bele nem ülsz, ki nem próbálod. A legjobb városi autó, amit valaha vezettem. Tankolni meg még jobb. 8-]

AndrewBoy írta...

Hát nemtom itt nálunk divat autó. Mondjuk a Brabus Smartot én is szeretem. Nekem 'B' Corsám van tökéletesen elégedett vagyok vele és imádom. És tankolni is jó. Több mint 600Km-et megy egy tankkal.