2008. június 8., vasárnap

Dump Truck (1989) & Quarry King (2007)

Munkagépek. Hatalmas méret és hatalmas erő. A dömpernek nem én vagyok a tulajdonosa hanem a barátnőm szóval vigyáznom kellett a gépre. Be is vagyok parázva rendesen nehogy valami baja legyen. Szóval akkor kezdem a dömperrel. Érdekes módon a dömper alján 1989-es év van ebből is látszik hogy már egy jó ideje gyártja a Matchbox. Nem egy verzió volt már belőle több féle kerékkel és festéssel is. Sok érdekességet nem lehet mondani róla. A festése nagyon jó és szép metál szín és a vastagsága is pont jó. Talán csak az az egy baja van hogy beltere egyáltalán nincs kidolgozva sőt nincs is. Ettől eltekintve jó bár a billenő platóra nem lehet sok cuccot tenni mert hamar lepotyog hátul.
A Quarry King az dömperrel szemben ha jól tudom eléggé új. Ennek már van beltere is igaz a kis méret miatt nincs túl részletezve de azért jó. A részletek és a festése nagyon jó és még a sárga kerék is nagyon jól néz ki. Egyetlen probléma van vele mégpedig az hogy a kanalát nem lehet felhajtani. Én legalább is nem mertem mert nagyon nehezen akart mozogni felfelé és hajlott is szóval inkább nem erőltettem. A másik probléma hogy a magasságtól függetlenül nem lehett mozgatni a kanalát sem pedig úgy lett volna az igazi. Sajnos ezek miatt nem élhettem ki a vágyat a csavarjaimmal meg a csipeszekkel. Sajnos...

Az erőgépek

Hátulról is

Nagyon látványos kis gépek


Tele a cucc

Quarry King

Dump Truck / Dirt Hauler

8 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Imádom a képeid, mert zseniálisan kombinálod a "természetes fény-háttérben valódi táj" fotókat, a "PEZ cukorka a csomagtartóban" felvételekkel. De ha rászoksz a "vok, csati, tali, ismi" nyelvre, akkor az összes égtáj felé egyszerre fogok menekülni! Neeeeeeeeeee!

AndrewBoy írta...

Húúú bakker :D Kösz hogy szóltál az ilyeneket kajakra kerülöm észre se vettem :S Nem mentegetőzök de úgy készült ez a post h közben tévéztem ettem meg minden és kissé elszállatam... Javítok és télleg kössz h szóltál!!! Amúgy én is rühellem azt a stílust :)

Névtelen írta...

ugyanilyen kasztnijú dömperje van barátomnak, régebbi típusú kerekekkel, még Lesney, és 1976 van az alvázára írva :)

AndrewBoy írta...

Na az a tuti! Gondolom angol is

Névtelen írta...

hát azt most nem tudom megnézni, mert 10 napra elutazott, de van 2 fotó az autóról, ha érdekel elküldöm :)

AndrewBoy írta...

Oks ha gondolod jöhet!! ;)

Névtelen írta...

http://kep.tar.hu/colllins/50585817#2

AndrewBoy írta...

Ez jó mert legalább mindene fém kivéve a kerekét (meg talán az alvázát). Ja és penge a fekete kerekekkel :D