2008. június 16., hétfő

Volkswagen 1500 Saloon (1968)

Ő a harmadik autó amit vettem. És ez is nagyon régi. Kicsit kopottasabb mint a Mercury-k de szerintem jó állapotban van. Ezer éve fájt a fogam egy ilyen Bogárra. Főleg hogy abszolút Bogaras vagyok... Igaz hiába fájt a fogam rá mivel nem az enyém a Bug hanem a kedves barátnőmé mert ez az ajándékom Neki mivel másfél éve elviseli az autó-motor és egyéb benzinszagú mániáimat. Imádom... Na visszatérve az autókára. Vékony SF kerekei vannak és nagyon finom puha a rugózása. Ez a két dolog együtt olyan gurulást biztosít az autónak hogy egyfolytában tologatnom kell. Egyszerűen hihetetlen. Olyan mintha a föld fölött repülne... Sose éreztem ilyet. Még a hangja is olyan szép folytonos nem zakatolós mint néhány mai kisautóé... Az alapjában véve részletes mert van rajta VW jel meg a hátulján is van VW 1500 felirat sőt még ajtó zsanérok is vannak csak az a baj hogy az öntési illesztések kicsit látványosak. A másik problem az a hátsó tengelynél van mivel gyárilag hátrébb van mint kéne és ezért a kerekek is hátrébb tolódtak de szerencsére csak esztétikai probléma mivel nem ér bele semmibe se a kerék. A tuti részletek nem merülnek ki ezekben mivel található az autó elején egy "1968 Rallye Monte Carlo" táblácska rajtszámmal. Oldalt is találunk rajtszámot. Viszont érdekes hogy elméletileg ha a kis Bogár rally autó akkor miért van rajta vonóhorog? Mondjuk nem baj csak érdekes. Kár hogy nincs korabeli pótkocsim...

Rallye Monte Carlo

VW 1500 + vonóhorog

Fekete Fehér

1968

A Bogaras polc egy része

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ebből a bogárból alapvetően 5 féle volt, 1 fehér RW-s, és 1 fehér SF, 1 törtfehér SF, és 2 féle bordó. A hátsó lökháritó a vonóhorognál középen hogy megvan, hol men nincs egy kis darabon.