2008. június 30., hétfő

Opel Diplomat (1966)

Ez az autó életem legjobb vétele! 1300 Ft-ért vettem igaz kókányolt szegény mert össze van ragasztva (biztos szétszedte az előző tulaj) és sajna a motorház se nyílik. Mindezek ellenére kimondottan jól néz ki az autócska mivel hibátlan a festése és jól is gurul. Nem is beszélve arról hogy még a vonófej is megvan rajta!! Amúgy ez az autó létezik még vékony SuperFast kerekekkel is. A valóságban ez az autó 3 felszereltségi szinttel rendelkezett és mindnek más is volt a neve. Ezek neve Kapitän, Admiral, Diplomat. A szintek növekvő sorrendben vannak. A Diplomat nevű autóhoz három féle V8-as motort lehetett választani szóval nem volt nehéz dolga a Matchbox gárdának hogy melyiket kicsinyítse bele az autóba. A Diplomatból volt még kupé verzió is sőt kabrió is lett volna ha nem marad koncepció autó. Ezt a két karosszéria változatot a Karmann cég készítette az Opel számára. De most térjünk vissza a Matchbox-ra. A kidolgozottsága szerintem elég jó mert minden apró részlet látszik szépen. Igaz belül nem vitték túlzásba de az se rossz. Az autó festése nekem nagyon tetszik mert napfényben gyönyörű (mondjuk amúgy is) színe van. Szépen csillog és nem is vastag tehát a részletek hibátlanul megmaradtak. A motor kidolgozottságáról sajnos nem tudok nyilatkozni mivel ugye sajna le van ragasztva a motorház. Én spec még képet se láttam róla sajnos. Szóval nincs doboza meg szét is volt szedve (ami így nem olyan feltűnő szerencsére) de akkor is ez a kedvenc Matchbox Opelem meg a legrégebbi Matchbox-om is.

Szép a színe

A formája is jó

Elölről a legtutibb


Itt látszik leginkább a kókányolás

8 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Lehet, hogy most azt fogod mondani, hogy hülye vagyok, de az alulról második kép iszonyúan Mad-Max hangulatú!!! Nagyon baba!

AndrewBoy írta...

Simááán!! Szerintem is bruta :D

Névtelen írta...

Nekem van két SuperFast... Az egyiknek nincs teteje, a másiknak meg görbe az első tengelye :S

AndrewBoy írta...

Hát ha nem nagyon görbe a tengely az ok de kábrió az cink. Kivéve ha hasonlít az eredeti Karmann verzióra

Névtelen írta...

Majd küldök képet, ha csináltam, aztán meglátod...

AndrewBoy írta...

Okkke várom kíváncsi vagyok! Ha lehet a motortérről is lőhetnél 1 képet ;)

Ikarus 256 írta...

Nekem alig van ilyenkorú Matchbox-om.:-(
A Karmann lehet, hogy hamarosan csődbemegy, mert már minden autógyár sajátmaga csinálja a cabrioit.

AndrewBoy írta...

Hát nekem sincs sok Regular Wheeler autóm :D 2 van és kész ennyi. Vékony SF kerekűből is csak 2 van... Ja és vastag SFből 1 db