2011. augusztus 29., hétfő

Routemaster (Matchbox - BP Visco Static)

Debreceni zsibvásár. Hat kisautóval jöttem haza. Ezt a majdnem kiváló állapotú buszt sikerült megvennem kemény 2700 Ft-ért ami szerintem nem sok. A Visco Static felirat kicsit megkopott de minden egyéb elég jó állapotú. Szerencsére nincs sérülés a kerekein és a tengelyek is makulátlanok így nagyon szépen is gurul. A külső kidolgozottságával szerintem nincs semmi probléma mert sok pici részlet kapott rajta helyet! Belső tere még nincs így nagyjából ennyi is a leírás. A mai Routemaster buszhoz képest kisebb a mérete és szerintem szebb is. Pontos évjáratot nem tudok mondani hogy mikori lehet de remélem majd valaki kisegít! :)

 Szép állapotú
 Sok részlet van a karosszérián
 Nagyon tetszik ez a busz
 Szerencsére tesztelhettem a való életben is
 Ki van festve az eleje
No. 5 

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Here you go, Sir: http://bamca.org/cgi-bin/single.cgi?id=RW05c

Szép darab, gratulálok! (Le ne tegezd, ez még nálam is vénebb! ;-))

AndrewBoy írta...

Köszi szépen!! :) Vigyázok is rá :)