2011. augusztus 6., szombat

Opel Kadett 'B' (Krugozor, Rus)

2500 Ft.-ért szereztem meg ezt a Rallye Kadettet. A Mebetoys autójáról másolták anno az oroszok. 1/43-as és mindene nyílik. Az egész autó műanyagból van kivéve a két tengelyt. Az eredeti Mebe viszont teljesen fém szóval elég jól sikerült a másolat. Az autón minden Opel jel és felirat megtalálható mint az eredeti Olasz modellen illetve mint az eredeti autón! Sőt a minősége is nagyon jó mert teljesen korrektül el lehet olvasni meg szép láthatóak is. Egyetlen szépséghibája az orrán levő Opel jel mert az viszont fordítva van mint ahogy kéne. Szóval a külseje nagyon tuti lett. A motortér sem rossz bár nem nagyon lehet felismerni benne az Opel motort. A Mebetoys autóján van egy légszűrő is amit itt megspóroltak. A csomagtartó korrekten nyílik bár lecsukva nem tökéletesen illeszkedik. Az ajtók valami rugós megoldással vannak fékezve így megmaradnak kinyitva illetve becsukva is. Az autó belseje elég jó lett de sajnos a kormányt nem nagyon lehet beállítani a valódihoz hasonló pozícióba. A Mebe autóján ha minden igaz akkor dönthetőek az ülések. Itt láthatóan két részből vannak de inkább nem feszegettem. Az ülések szépek és nem sorjásak. A váltókart nem tudom hogy gondolták de ez a megoldás elég egyedi. Ennyi pénzért ajándék volt főleg hogy kiskoromban egy kék volt a családban de sokáig nem tudtam információt szerezni róla mert már nem nagyon emlékeztem rá.

 Egyik kedvenc régi Opelem
 Az igazi is nagyon sportos
 Nagyra nyílik de nem marad fenn
 Méretes váltó
 Mindene nyitható
 Kadett L + Kedvenc Opel logó
 Csodás felirat
 Fordított logó
 Orosz
Valami motor is van benne
 Kéne 1/18-ban is
Szélesek a tengelyek

2 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Hú, öcsém, ez nem semmi találat, szeretem az ilyen kuriózumokat!

AndrewBoy írta...

Köszi, én is meglepődtem amikor megláttam, de a csoda akkor jött amikor megnéztem az árát, és 2500 volt odaírva! :D