2011. augusztus 10., szerda

BMW 335i (Burago)

Ez a BMW a párja a Megane Trophy-nak. Szerencsém van mivel lehetett volna kevésbé izgalmas autó vagy olyan ami már megvan. Hát hogy őszinte legyek nem sok érdekességet lehet elmondani róla. Elég jól néz ki de a szokásos Burago hibák megvannak rajta. Kidolgozási minősége nem vészes. Mindene megvan és gyönyörű a festése! Imádom ezt a színt! Az ablak körül van egy szürke szegély ami elég jól kiemeli az oldalsó szélvédőt. Szerencsére a B oszlop integrálva van az ablakba így nem törik meg annyira a felület. Sajnos a baloldalon a szürke keret elég gyengusz lett. A karosszérián az összes egyéb részlet megtalálható. Megvannak a BMW jelek de sajnos szerintem kicsit nagyok és van körülöttük egy fehér rész is ami elég olcsójános hatást kelt. Hátul a 335i  felirat viszont mindenért kárpótol! Az oldalsó irányjelzők is meg vannak festve de csak sima fehérrel ami ráadásul kicsit kopottas is szóval én inkább elhagytam volna. A tetőn megvan a jellegzetes BMW antenna. Említést érdemelnek az autó lámpái is! A hátsó kettő nagyon jó lett szerintem de az elsők valahogy nem tökéletesek sajnos. Az autó beltere Buragosan jó. Sok részletet megtalálunk benn elég jó minőségben. És most következzen a legnagyobb error. Az autónak szerencsére minden kereke leér és szépen is gurul de képtelen vagyok megérteni hogy miért tették ennyire bentre a kerekeket. Még az is belefér hogy kicsit kicsik lettek a kerekek de a nyomtáv nagyon rossz lett. Ettől eltekintve korrekt kis gép főleg 600-ért! 

 335i. Kár az első fényszóróért
 Virít a kipufogó
 Lehetne nagyobb a nyomtáv
Így tökéletes!

Nincsenek megjegyzések: