2011. március 5., szombat

Új könyvek

Pár hete volt nálunk könyvvásár. Minden volt és jó olcsón. Én természetesen az autós/motoros cuccokat kerestem. Hát elég jól el voltak rejtve de megérte. A vásárról a 97-es és 03-as évkönyv való meg a terepjárós könyv. Mindezek 500 Ft/db áron ami azért elég jó...
A másik egy Haynes manual ami a Golf első generációjáról szól na meg persze a Jettáról és a Sciroccoról. A Corsás manualhoz képest vastagabb. Ez ugyebár antikváriumból való de szerencsére hibátlan állapotban van! 2500 Ft volt ami szerintem kiváló mert mindenhol legalább 5000-ért láttam ami ráadásul rosszabb állapotú is.

 Golf manual. Egyszer még jól jöhet...
 Könnyed terepjárós olvasmány amiből 
hiányzik pár "alap" gép
 Nem makulátlan de vállalható
Gyári bontatlan fóliában. Szerintem megérte...

Nincsenek megjegyzések: