2011. március 16., szerda

BTTF DeLorean DMC (Hot Wheels)

Végre kezdenek Szeged felé is közelíteni az új szériák. Nagy várakozással indultam a Vásárhelyre új autók tekintetében és szerencsém volt mert pont az egész széria legérdekesebb (és legjobban várt) tagját azonnal meg tudtam szerezni. Ez nem más mint a Vissza a Jövőbe c. filmből ismert DMC. Azonnal kettőt is vettem mert Laci barátom is nagy DMC illetve BTTF rajongó. Nagyon örült neki szóval legalább nem egymagam kellett hogy ömlengjek milyen penge kisautó.
Az öntőforma valószínűleg ugyanaz lehet mint az eredeti DeLorean esetében mivel nagyon hasonlítanak. Egyedül a csomagtértető üt el a két autón meg persze ami kell az időgéphez. A méretek ugyanazok és a kerekek is. Eddig is jól mutatott rajta a sok küllős mert hasonlít az eredetire és ez most sincs másképp. Az alvázuk viszont különbözik de ez természetes. Az időgép belsejére is nagy figyelmet fordítottak mert kiválóan visszahozza a filmbéli autó belsejét. Minden főbb részlet megvan csak sajnos a fluxuskondenzátor Y alakú áramköre hiányzik. Az autó hátsó felén is szépen dolgoztak mert én nem találtam rajta kivetnivalót. A DeLorean felirat is megvan a lökhárítón illetve az 'OUTATIME' rendszám is természetesen. Szerencsére a lámpájáról sem feledkeztek meg illtve az autó orrán végre nem olyan ormótlan nagy a DMC jel.
Szóval ez az autó is olyan mint a GhostBusters autó azaz meg kell venni!

Plusz képek a szirszarjaim blogon!

 Nem bontom ki
 Szép részletes
 DMC
Részletes a műszeral

1 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Mintha csak összebeszéltünk volna :)
Grat, egyetértek, ezt meg KELL venni. Annak, aki látja...