2011. március 20., vasárnap

Opel Calibra DTM

Ezt a hatalmas lendkerekes Calibrát a teszkóban láttam egy kisfiúnál. Teljesen véletlenül vettem észre és csak bambultam magam elé amikor leesett hogy ez egy hattalmas Calibra! Mivel siettem nem vettem meg azonnal (Makón) hanem csak később 300 kilóméterrel később. A méretarányáról nem tudok mondani konkrétumot de az biztos hogy 1/18-nál nagyobb. Az egész autó természetesen műanyag de a karosszéria valószínűleg elég tartós lehet mert jó vastag. A kidolgozottsági szinttől nem lehet hasra esni mert ez játék autó de ahhoz képest nem rossz. Az arányai is nagyjából rendben vannak. Az egyik kedvenc részletem a kilincse mert a zárbetét helyétől eltekintve ugyanaz mint az eredetin. A lámpái külön műanyagok. Az autó méretéhez képest a motorja nagyon kicsi nem beszélve a lendkerékről ami egyenesen töppedt mert kb. akkora mint a rendes Lemezárugyáros autóké. Ennek köszönhetően a hatótávja elég rövid sajnos. A hangja is egyébként érdekes de nem olyan zavaró. 1500 pénz volt kb. szóval nekem megérte mert Calibrából nincs sok itthon. Ez a második és ez is DTM Calibra mint az első. Ja és valószínűleg felülmúlhatatlanul ez a legnagyobb Opel a háznál természetesen a Corsa után! :D

 Penge a festése
 Innen mutat legjobban
 A kipuff lehetne jobb is
 Majdnem mint az igazié
 Gyanús "támogató"
 A szélvédőmatricák ferdék
 És a rendszám is cinkes
 Versenyautó
 Lehetne kicsit nagyobb a felni
Ekkora a Matchbox Calibra mellett

Nincsenek megjegyzések: