2009. február 21., szombat

Hírek - Best of British 2009

A mai alkalommal akartam költeni egy kis pénzt a plázában található játékboltban de sajna nem sikerült. Spóroltam pénzt de láttam valamit. Véletlenül kiszúrtam hogy a jövő évi BoB autók vannak a sarokba szórva. Mivel a vaterán már láttam minden darabját ezért csak kíváncsiságból megnéztem melyik lehet ott. A Transit-ot és a Traktort láttam. Pont ezt a kettőt amit az egészből meg akarok venni. A Transit-ot azért mert köztudottan fan vagyok a Traki meg azért mert ilyenem nincs és nem köztudottan a traktorok is érdekelnek. Csak azért nem sikerült pénzt költeni mert 960 Ft/db áron nekem nem éri meg főleg hogy a Corában olcsóbb szokott lenni. Egyébként erről a sorozatról képtelen vagyok jó szót szólni mert ez csak pénz lehúzás. Az autók túlnyomó része a tavalyiban benne van szóval ez egy átverés. A busz festése meg egyenesen felháborító úgyhogy ez most kimarad nekem...

Nincsenek megjegyzések: