2012. február 22., szerda

Land Rover Fire Truck (Matchbox)

Ezt a hatvanas évek végéből származó Land Rover-t az eBay-ről szereztem be egy ezresért. Szerintem elég jó üzlet volt, mert komolyabb sérülése nincs, és még a létrája is megvan! Vele együtt jött egy SuperKings Range Rover is, később megmutatom azt is. Szóval a korábbi régi Landy párt gyarapítottam ezzel az autóval. Nagyon tetszik, mert egy átlag LR-hez képest, ugyebár nincs meg az orra. Elsőre elég furcsa látvány, de már megszoktam, és egyébként tetszik is. A kidolgozottságára nem lehet panasz, hozza a korai MB kisautók minőségét. Mindenféle részlet megvan rajta, kilincsek, szellőzők, zsanérok, lámpák. Ez az autó is kapott egy szép rendszámot előre és hátulra is. Ha a hátulját megnézzük, akkor nyitva van, és a tömlőt, meg pár tűzoltóeszközt is lehet látni. A tetején a már említett létra van, illetve egy színében az ablakkal egyező villogó is. Belseje amúgy nincs, de szerintem ez nem olyan zavaró dolog. Az alja szürke műanyagból készült, és jó sok szöveg is van rajta. A kerekei rugóznak, és a rugózást egy sárga műanyag biztosítja. Nem tudom, de szerintem ez valami ritkább lehet, mert eddig csak kékkel láttam a neten.

 Ilyen az alja
 A matricák is jól megmaradtak
 Szép, részletes 
Hátul is van minden
Itt vannak a többiek!


Nincsenek megjegyzések: