2012. február 5., vasárnap

Opel Kadett 'B' (Gama Mini Mod)

Ezt az autót is a kedvenc licitálgatós oldalról vettem, 2000 forint volt. A bal hátsó gumija hiányzik, és a lökhárítók szélei töröttek. A festése sem kiváló állapotú, de hát ez van. Azért a korához képest szerintem elég jó állapotú, én nagyjából a 60-as évekre teszem a gyártását. Nyílnak az ajtajai, és a motorházteteje is. Amikor megjött, ezt az autót is szétcsavaroztam, mert nagyon retkes volt. A belseje jó poros volt, a tisztítás csodát tett vele. Sajnos ez még nem olyan kidolgozott, mint a későbbi Gama autók, de elnézem neki. A motor egyben van a beltérrel, szóval szétszedésnél minden azonnal eltávolítható volt, bár azért kellett trükközni az ajtókkal, meg a motorház fedelével is, mert nem mindegy hogy áll. A tökéletes tisztítás nagyon nagyot dobott az autó megjelenésén. Az ablakai nagyon piszkosak voltak, de most olyan mintha új lenne. A külső kidolgozása nem rossz, de pár részletet azért hiányolok. Az autónak csak az elején van egy Opel jele, és az sem valami jó minőségű. Van a jelek helyett rendszám. Egyébként gumi kerekek vannak rajta, és nagyon szépen tud gurulni, illetve rugózni. A hiányzó gumit, egy tömítőgyűrűvel pótoltam, mert jobbat nem találtam sajnos. Kicsit kicsi, de jobb, mint a semmi. eBayen sem találtam hozzá tartalék gumit, a Corgi meg nem tudom mennyire passzolna rá. A súlya amúgy jó nagy, mert a belsején kívül nem sok műanyagot tartalmaz. Majd, ha lesz pénzem, veszek mellé egy szürke, rally verziót is.

 A jobb ajtó már javított
 Mankó kerekes, és sérült az A oszlop
 Jó retkes volt
 Nagyon részletes a motortér
 Kicsi Opel logó
 Festett, látványos alváz
 Krugozor + Gama
 Szépek
 A Gama plusz lámpái sportosak
 Ilyen volt
 Ilyen lett. Érdekes a rugózás, de sajna törött
Látszik rajta az eredményes tisztítás

Nincsenek megjegyzések: