2011. január 13., csütörtök

Opel Vectra "B" (Schuco)

"B" Vectra. Az egyik kedven Opel-em. Ezt az 1/43-as Scucho autót az eBay.uk-ról szereztem be aprópénzért. Teljesen hibátlan állapotú és a doboza is megvan. A kidolgozottsági szintje elég magas mert egyszerűen kiváló munka! A festési minőség és az összes apró részlet mind tökéletes. Az Opel verzióhoz képest csak a két alap módosítás van rajta. A jobb oldali kormány és természetesen a Vauxhall cuccok beleértve a hűtőrácsot is! A belsejéről sajnos nem sikerült túl jó képet összehozni de elhihetitek hogy nagyon szép részletes. Az egész autóból a kedvenc részletem a "futóműve"! Nemtudom miért (kerekek vagy egyéb) de olyan szépen gurul hogy nagyon. Nagyon halk rendesen suhanó hangja van. A tengelyei is pengék mert sehova nem billeg az autó és nyíl egyenesen gurul előre. Nem lógnak ki oldalra a kerekei de nem is szorulnak és mégis hihetetlen könnyedén fut. Ez az autó egy nagyon szép munka és ha lesz alkalmam megszerzem a kombit és a csapotthátút is!

Vectra
Biztos valami kemény benzines van benne
Nagyon szép a belseje!
A kedvenc részletem
Nagyon durva gép

4 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Nagyon szép, tetszik!
Bár a Vectrákat olyan nagyon nem szeretem, de ha kellene választani, az előző generáció 4X4 turbóját kérném, vagy az ezt követőt kombiban. De modellként ez is bejön.

AndrewBoy írta...

Ha mindhárom generációból választhatnék, (plusz Signum) akkor megmondom őszintén, hogy nem tudom melyik kéne. Mondjuk a husszúseggű 'A' Vectra GT... :) Vagy 'B'-ből az i500... 'C'-ből esetleg egy OPC... Na mindegy :D

TeeFrank írta...

Helló!

Tényleg nagyon szép!
Nekem is kellene de az eredeti verzióból. Esetlegesen tudnál nekem szerezni belőle? Természetesen kifizetem a költségeket. Előre is köszönöm.
Üdv.:
TeeFrank

AndrewBoy írta...

Heló! Opelt nem nagyon tudok szerezni, max meg kell nézni a Német eBay-t de az nem lesz olcsó mulatság! Ha érdekel, írj!