2011. január 8., szombat

Lamborghini Gallardo LP 560-4 Polizia (Hot Wheels)

A legfrissebb szerzeményem ez a tutkó rendőrautó! Már régóta szerettem volna egyet de csak most szántam el magamat hogy veszek egyet. Még mindig kissé drágának találom mert attól hogy különlegesebb felni van rajta mint a többi autón nem ok a dupla árra. A festésre sem lehet fogni mert azért láttunk már nehezebben kivitelezhetőeket.
Ezzel nem bántani szeretném az autót mert egyébként kiváló! Pár pici hiba van az autó mintáján de sajnos ez nem egyedi eset. Három autóból válogattam ki ezt és sajnos nem teljesen hibátlan. Egy picit kihagyta a szórás a 113 telcsiszám felett. Egyébként a szám alatt az Olasz rendőrség webcíme látható (http://poliziadistato.it). Ezen az apró festékhibán kívül amúgy nem vettem észre más hibát. Nagyon érdekes színe van mert kicsit mattnak tűnik de egyébként nem az. Napfényben (mert ma az is volt) szépen csillog. Nagyon látványos az egész! Kívülről már extrát nem tartalmaz az autó (gondolok itt pl. a fényhídra) sajnos. Leszámítva azt hogy a Lamborghini felirat nem az eredeti helyén van hanem kicsit lentebb a légkiömlő rácson. Sötétített ablakokkal rendelkezik az autó ami nagyot dob a külsején.
Szóval végre egy igazi autót kicsinyítettek le ami valóban igazi különlegesség! Szeretem!

Nagy bliszteres
Jó autó
Helyén vannak a részletek
Ilyen az igazi
Londonban is van Lamborghini.
Ez egy Murcielago LP640

Nincsenek megjegyzések: