2009. november 27., péntek

Mazdaspeed RX-8 (Takara - Q-Steer - ChoroQ)

Megjött a Q-Steer. Évitől kaptam a szülinapomra meg karácsonyra. Amikor megjött a csomag már alig vártam hogy kipróbálhassam. A doboza sajnos kicsit sérült de szerencsére csak elhajlott az akasztós része. Amikor kivettem az autót olyan könnyű volt hogy azt hittem nincs benne az elem és ezért gyorsan elrohantunk a Media-ba 4 darab LR44-esért. Természetesen benne volt mint a négy szóval 2400 Ft mínusz illetve van tartalék. Hétfő óta elég sűrűn van használva és még semmi nyoma merülésnek. Természetesen az egyetemre is bevittem szóval megint volt nézés. Mindenkinek nagyon tetszett és mindenki ki is próbálta. Az autó hatótávjára panasz nem lehet mert a lakásban simán elmegy az egész szobában csak ne legyen semmi az infra útjában. A kanyarodása tök jó bár sajnos jobbra kicsit nagyobb ívben fordul. Erre van egy kis guide a neten de inkább nem kókányolok mert nem a kormányművön állít hanem a kereken amivel csak az autó egyéb teljesítményét és a másik irányba való kanyarodását lehet rontani. Mindenféle irányban megy és van rajta turbó mód is. A sebessége nem követhetetlen szóval teljesen játszható elsőre is. Ja az első futóműnek van egy kis szabad mozgása szóval az első kerekek folyamatosan tudnak érintkezni a földdel. Egyébként hatféle irányt tud mint minden rendes RC autó. Ja és a Q-Steer-ek összesen 4 frekvencián tudnak menni és ez a C/D autók közé tartozik szóval ha úgy adódik akkor egyszerre négyen is lehet racingolni. A kontrollere annak ellenére hogy valóban kicsi teljesen korrektül lehet használni bár a gáz és a turbó együttes használata egy kis tapasztalatot igényel. Ja és a kontroller alján vagy kis szerszám amivel az elemtartó fedelét lehet kinyitni illetve állítani az autó frekvenciáját és ki illetve bekapcsolni az autót. A bekapcsoló egyébként annyira kicsi hogy szinte lehetetlen mozgatni de ennek ellenére én inkább kézzel csinálom mert a szerszámka elég gyengének tűnik. Az irányításhoz még annyit hozzáfűznék hogy az első gumi iszonyat puha. Ez alatt a pár nap alatt teljesen megmattult ahol tapad az útra. Amúgy a tapadás kiváló mert idáig csak egyszer sikerült megforgatni a gépet. Egyéb autókhoz adnak keményebb hátsó kereket driftelni de állítólag még azzal sem egyszerű mutatvány. Ja és erősebb illetve gyorsabb motort is szoktak adni más modellekhez és az áttétel módosító fogaskerék sem marad ki. Szétszedni csak egyszer próbáltam mert amikor megjött az egyik első kerék kipattant a kormányzás mechanikájáról de nem sikerült szétszedni az autót. A hátsó felénél patent fogja ami atomerős és miután kiszenvedtem nem akart szétjönni. Elöl nincs csavar szóval nemtudom mi a titka úgyhogy nem erőltettem. A karosszériához nem tudok újat mondani az előző ChoroQ-hoz képest csak annyit hogy ezen van pár hiba sajnos de csak a makró képeken feltűnő.

Sportos autó
Tutkó a spoiler
Itt látszik egy kis hiba
Jól lehet fotózni
Tökéletes formavilág
Police
A méretek egyeznek
Figyelni kell randalírozás közben az elejére
Fényhíddal is nagyot mutatna
Akár zsebbe is lehet tenni
Szép képeket lehet lőni róla
A nagytesóval
Kissé zsúfolt a ChoroQ-hoz képest
Van két videóm is

2 megjegyzés:

RÁJEN írta...

Jövőre én is szeretnék venni valami távost, de szerintem ezeknél egy kicsit nagyobbat. De aranyosak :)

AndrewBoy írta...

Pedig vehetnél ilyet is!! Nekem nagyon üt! Jó lenne összeszedni a haza Q-Steer-es emberkéket és egy alapmotoros racingolást lefolytatni :D