2009. október 18., vasárnap

Tartósteszt - RX-8 (ChoroQ)

Mivel ez a ChoroQ autó annyira penge hogy szinte egyfolytában játszunk vele ezért elég jól igénybe van véve és ennek már meg is van az első eredménye. Ha a rugóerő elfogy és szabadon gurul akkor zizegő hangot hallat. Nos mivel eléggé zavart ezért jól szét is kaptam a kisautót. A hibára konkrétan nem jöttem rá de sejtem hogy mi lehet az. Szóval ha hátrahúzzuk az autót akkor a legfelső kicsi fogaskerék felmegy hogy a rugóerőt továbbítsa a hajtó fogaskerékhez és ha elfogy a power akkor visszamegy. Na és az alsóbb állandóan forgó fogashoz ér hozzá de a csak kicsit és ezért van ez a hang. Ezzel nem tudok csinálni semmit szóval ilyen marad. Viszont az autó összerakása sem volt olyan egyszerű. Egyfolytában ki akar esni legalább egy fogaskerék és a legkisebb az amelyik mindig. Elég nehéz megfogni. Amikor elsőre sikerült összerakni nem lehetett felhúzni mert fordítva raktam vissza a kicsi fogast. (Természetesen nem jegyeztem meg mi hogyan volt) Másodjára már sikerült. Gondoltam hogy pici olajat felkenek rá de meggondoltam magam mert nem volt kedvem pepecselni vele és nemhinném hogy segített volna a bajon.

Szétszedve

A kicsi fogaskerék szívatott

És maga az erő

Nincsenek megjegyzések: