2009. október 15., csütörtök

Mazda RX-8 (Hongwell - Cararama)

Ezt az RX-8-at már kb egy hónapja megvettem az egyik helyi játékboltban kőkemény 400 HUF-ért. Mivel korábbról már sejtettem (meg nem mellesleg egy halom ilyen 1/72-es autóm van) hogy nem lehet annyira rossz a minősége ezért boldogan adtam ki a pénzt rá. Ez az a verzió amelyiknak csak sima papírdoboza van. Szóval az autóval nem lenne különösebb probléma ha nem pont a hibásat választom ki. Az alváz a bal hátsó keréknél kicsit eláll ezért az autó nem tud egyenesen menni sajnos de legalább nem olyan vészes. Egyébiránt semmi kifogásom nincs a minőséggel kapcsolatban mert hozza a szokásos szintet. A részletek jók szép a festése és a belseje is fantasztikus bár kicsit nehéz belátni. Még egy hiba van rajta mégpedig a bal oldalsó ablakok festett határolója egy picit kopott így olyan mintha középen csak üveg lenne. Plusz pont hogy a fényszórók és a hátsó lámpák is különálló műanyagdarabok. A nagyításon kicsit bután néznek ki a hátsók de egyébként élőben teljesen korrekt. Ja és még egy hiba. A hátsó ablak és a karosszéria találkozása a képeken elég siralmas de érdekes módon élőben ez sem cinkes. A Mazda jelek és az RX-8 felirat is szépen kidolgozott. Ja és természetesen a kerekei gumiból vannak!

Látványos kép

Nagyon szép a festése bár a hűtőn nincs rács



Az alváz illesztése kicsit problémás


Szép autó nagyon

2 megjegyzés:

Ikarus 256 írta...

Úgy néz ki fertőző a Zoom-zoom érzés, mert Rájen is Mazdakról írt reggel. :-)
Szép kis verda. Kár, hogy a felnik "kamu-küllősek".

Névtelen írta...

Szerintem is szép, sőt, nagyon, de én is sajnálom, hogy a küllők ilyenek.