2012. január 20., péntek

Land Rover (Matchbox, Moko Lesney)

Ha minden igaz, akkor ez az autó nagyjából 1955 körüli lehet. A kedvenc árverős oldalunkról vettem, egy másik MB Landyvel. Mivel már párszor bebuktam a régebbi MB-k méretének belövését, ezért nem tudtam mire számítsak, bár tudtam, hogy kicsi lesz az autó. Konkrétan 4,4 cm hosszú. Ennyire kicsire nem is számítottam, nagyon aranyos. A szokásos elemzést most nem lehet túlzásba vinni, mert nem nagyon van mit elemezni. Kellően részletes a kisautó orra, a többi része meg megvan. Az oldala, és a hátulja nem nagyon van túlzásba víve, hátul van középen valami rendszámtartó szerű. Egyébként a festése sem rossz, jól néz ki, és nem nagyon kopott szerencsére! A belseje viszont érdekes, annak ellenére, hogy se műszerfal, se kormány. A váltó alagút valahogy nagyon szép, és három ülés van benne! Sajnos neki már elveszett a sofőrje, de a helye megvan, mert van egy luk a jobb oldali ülésben. Az autónak alja nem igazán van. Rá van írva a neve, de egyéb extrát nem tartogat. A kerekei szép eredeti szürkék, és szerencsére a tengelyei is nagyon jó állapotban vannak. Szépen tud gurulni! Örülök neki, és úgy tűnik egyre több a nagyon régi MB a háznál, és sejtem, hogy egyre több lesz... 

 Töpszli Land Rover
 Innen nem tűnik nagyon izgalmasnak
 Nincs sok infó alatta
 Nagyon szép az eleje
 És a belseje is korrekt
 A normál MB óriásnak tűnik mellette...
Tök jók :)

Nincsenek megjegyzések: