2012. január 5., csütörtök

Dacia Duster (Majorette)

Nagynehezen végre sikerült szerezni egy Dustert, ezt konkrétan egy 5-ös pakkal vettem meg. Már év elején láttam, hogy lesz, ezért nagyon sokat kerestem. Természetesen mire meglett, pár nappal később volt szimpla is, azt is megvettem! Amikor először láttam, nagyon örültem, mert a kihirdetett szürkével ellentétben, szerencsére ez  "kesudió" színű volt, ami nagyon jól áll az igazi autónak is! Már első ránézésre is nagyon szép az autó! A Majorette minőségével szerintem nincs semmi baj, nagyon jók az autóik. Szóval a kidolgozásra nincs panasz, mert hibátlan a kisautó. Elől a hűtőrácson megvan a Dacia jel is, meg a szürke díszítés is. A lámpái is jók, mert rendes átlátszó műanyagból vannak. A hátsó lámpák már csak simán pirosra lettek festve, de szerintem jól néz ki így is. Az autó hátulja nyitható, de az enyémnek sajnos csak pár millimétert nyílik, de nem tudom miért. Egyébként itt is találunk Dacia jelet, meg Duster feliratot is. Az autón van vonóhorog is, de még nem próbáltam ki. A karosszéria többi részlete is rendben van, mert nagyon jó kis tükrei vannak az autónak, és a pici oldalsó indexek is megvannak rajta, sőt a tetősín is! Egyébként a Majorette oldalon kitett szürke autóval szemben még a kerekei is mások szerencsére, mert az újabb fajta, szebb kerék van fenn! A futómű is hozza a Majo minőséget, mert normálisan rugózik. Érdekes részlet, hogy az autó alváza egyben a lökhárító alsó fele is. Szépek az illesztések elől, hátul egyaránt. Az autó belsejéről még annyit, hogy az is kellően részletes. Kézifék, váltókar, kormány is szépen megvan, sőt a műszerfal kidolgozása is nagyon szép.

Bónusz: A sima bliszteres autó nagyon érdekes, mert a hátsó lökhárító alja, az autó két oldalán lejjebb van, nagyjából 1,5-2 mm-el. De ez még semmi. Az autóban a kormánynak nincs karimája!

 Szép autó lett
 Kicsit nagy a horog, de legalább tart
 Napfényben természetesen gyönyörű
 Terep Dacia
 Jól néz ki, részletes
Szépek a sárvédőívek

Nincsenek megjegyzések: