2010. augusztus 26., csütörtök

Hot Wheels szerzemények

Scion xB: Ezt az autót azért vettem meg mert penge átlátszó. Ilyen xB ha jól emlékszem volt annó MB-ben is. Ennek kicsit lapítottabb a teteje de így sem rossz. Amikor itthon szemügyre vettem akkor tűnt csak fel hogy a kerekei előrébb vannak mint kellene. Az a különlegessége hogy a csomagtartó és a hátsó ülés helyett hangcuccok vannak. Faja hogy az alja fémből van és bronz szerű színe van.
Bone Shaker: Makón vettem. A T-Hunt$ gyűjteményem nagyon része onnan vásárolt. Sőt ez a harmadik ilyenem. Még mindig nagy jól néz ki bár meglesném más színű felnivel is.
Ferrari 512M: A Ferrari gyűjtemény újabb darabja. Ez is Makón lett megvéve. Szerintem egyébként egy régebbi adag HW lett kitéve mert semmi újdonság nem volt. Sőt csak régebbi autók voltak (pl. Ferrari California). Zúzós lehet nyitva a hátulja de egyelőre nem szeretném kibontani mert sajnálom rá. Penge kis versenyautó és egyébként jó súlya is van.
Corvette C6R: Szintén makói az autó és amikor megláttam nagyon örültem hogy mégis egy korábbi sorozat került ki mert ezt az autót sajna kihagytam és már sehol nem volt. Ezzel már majdnem teljes a C6 sorozatom. Nekem nagyon tetszik hogy matt a festése. Szerencsére több autón is van ilyen úgyhogy nem csak egyszeri élmény. Kíváncsi lennék hogy ha játékra van befogva akkor mennyi ideig marad matt az autó. Van benne bukókeret is meg ugye a nagy racing spoiler. Ez utóbbi kicsit kiesik a dizájnból szerintem de legalább védi a kopástól a hátsó részt valamennyire.


Kár hogy el van méretezve

A korábbi széria szépségei

Nincsenek megjegyzések: