2010. január 15., péntek

Honda Ballade Sports CRX (Tomica Limited Vintage NEO)

Ez az autó épp ma jött meg a postán. Nagyon vártam már. Néhány hónappal ez előtt láttam a Tomica oldalon hogy lesz ilyen CRX és már azóta fenem rá a fogamat. Édesapámnak is volt ilyen 1.5-ös piros CRX-e még régebben. Elég kicsi voltam még akkor szóval sajnos nem túl sokra emlékszek belőle de azt tudom hogy már akkor folyamatosan lefejeltem a beltér világítását. Ha megmutatom neki ezt tuti besír. Még én is azt tettem amikor kivettem a dobozából. A papír dobozon belül egy CRX formájú műanyagban van. Tuti védelem. Amikor eBay-en megláttam azonnal licitáltam. Már az ottani képeken is jól mutatott és iszonyat részletesnek látszott. Azok alapján azt hittem hogy valami normális Matchbox méretű az autó. Szóval amikor kibontottam eléggé meglepődtem mert sokkal kissebb. Ez az 1/64 nagyon picike de mondjuk élőben sem valami nagy az autó. Már az előzetes képek alapján is elájultam a részletektől de amikor megláttam sokkal jobb volt. Főleg a méretéhez képest. Minden apró kicsi részlet megvan rajta hibátlanul. Az összes felirata megvan (még a B oszlopi kicsi CRX logó is) sőt még rendszámtáblák is vannak rajta. Nagyon profi tükrei vannak és a hátsó szárny is kiváló az autón. Semmilyen hibát nem tudok mondani a külsejéről kivéve azt hogy a teteje sajnos kicsit sérült de szerencsére nem látszik nagyon. Ezek után már csak a belseje a durvább. Az ülései nagyon pengék. Szép pirosak és a fejtámlán van CRX logó is. A kormány kiválóan van kidolgozva és a Honda jel azon is van. Az autó hátsó ülése le van csapva de a formája így is látszik. A kerekek egyébként jók csak annyi a problémám vele hogy a gumi közepén vagy egy plusz csík. Olyan mint a műanyag kerekeken. Érdekes módon nagyon jól tud gurulni pedig nem erre van kitalálva. Még hozzáfűzném hogy a lámpák is nagyon szépek. Az egész autó igazán látványos szóval nekem megérte a majdnem 6000 Forintot rá. Nem beszélve arról hogy 1000 éve szerettem volna egy ilyen CRX-et főleg mióta láttam Tomminál is. Ezt előben is látnotok kéne!

Nagyon részletes kisautó
Gyönyörű
A kipufogója külön elem
Hibátlan a belseje is
Sportos formavilág
Nagyon tetszik
Csodálatos kidolgozás
Szépek a lámpái is
Itt is részletes
A csomagtér kulcsluk is megvan
Tutipenge
Nagyon jól mutat
Ekkora a kedvenc Transitunkhoz
PGM FI
CRX-ex ülés. Hihetetlen

4 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Gratulálok, ez nagyon szép darab!

Tommi írta...

Azért az én példányom messze nem olyan részletes mint ez. Mondjuk az enyém nem is Tomica. ;-)

AndrewBoy írta...

Joe: Kösz szépen!
Tommi: Azért a tiedét is elfogadnám :)

Egyébként van Choro-Q-ban is, és annak az az extrája, hogy nyílik a tetőablaka(!). Elég extrém. :)

Névtelen írta...

Nagyon szép! Grat!