2012. december 23., vasárnap

Volkswagen T2 (60. Anniversary Matchbox)

Szokásos havi óriásbevásárlás során találtam a Müllerben ezt a gyöngyszemet. Nem is tudtam, hogy megy már a 60. évfordulós sorozat. Sajnos nem lehetett túl sokat válogatni, mert ez az autó volt, és egy Jeep Wrangler Superlift. Azt nem hoztam el, de lehet hogy ez hiba volt. A doboz hátulján fel van sorolva a sorozat többi tagja is, elég jó egyébként a felhozatal, mert játszik a Crop Master, meg a Mini Cooper is. De a sorozatból ez a VW a kedvencem, szerencsém van, hogy pont ez volt! Az autón nincs semmi bónusz a sima T2-höz képest, kivéve persze a fényezést. Lámpák, hűtőrácsok szépen kifestve, zárak is, és van egy penge arany VW jel is. Hátul Volkswagen felirat, rendszámtábla, egy pici 60. Anniversary logo, és egy német felségjelzés. Az oldalán random minta nagy Volkswagen felirattal. A legjobb az egészben, hogy nincs hiba a festésén, engem ez nagyon meglep, nagyon szép az egész autó. Az alja fényes arany, a belseje meg sima arany. Szerintem nagyon jól néz ki. Természetesen bent is minden a régi: mosogató, begrék, és az azonosíthatatlan valami az asztalon. A hátsó ülésen még kis övek is vannak, nagyon profi munka.

 A szokásos doboz, de nincs rajta nagy autó kép,
csak nagyon halványan
 Retek a kép, de a lényeg megvan
 Hibátlan a dizájn
Ilyen stílusú sorozat jó lenne

2 megjegyzés:

porsche írta...

Na igen, erre én is pályázok, de csak a Mustanggal és a Tractorral találkoztam :-(

AndrewBoy írta...

Azért az sem rossz! :) A traktor dobozán nagyon kis faja kép van!