2012. szeptember 26., szerda

Volkswagen Polo Harlekin (Herpa)

Ez a kicsi 1/87-es autó 790 Forintba fájt, plusz posta. A kedvenc licitálgatós oldalunkról szereztem be villámáron. Maga a licit alacsony összegről indult, ezért nem is értettem, hogy egy ilyen különleges, és szerintem ritka kisautót miért nem visz senki 790-ért... Szóval gyorsba le is ütöttem. Szerencsére tényleg hibátlan, és van neki műanyag, illetve papír dobozkája is. A kidolgozottságát nem kell külön részleteznem, mert ezek a pici Herpa autók mind szépek, ez is az. Ez a Harlekin Polo nagyon komoly kis gép, a valóságban négy féle színvariációban lehetett kapni, ha minden igaz. Szerintem nagyon korrekt, kéne simán. A festése nagyrészt hibátlan, csak pár pici ütődés van rajta. VW jel elöl, és hátul is van rajta, egyébként az első embléma szép csillogós. A kereke talán picit túlméretezett, de azért ez még belefér. 

 Trükkös a lámpája
 Sokszínű
 Festett kilincsek, díszléc
 Csillogós VW embléma
 Műanyag doboz
És egy kis papír is

Nincsenek megjegyzések: