2008. október 16., csütörtök

UPDATE - Mini Cooper Rally

Az elmúlt napokban kaptam ezt az autót a barátnőmtől hogy legyen párja a már korábban említett Mini-nek. A postban minden fontosat leírtam már úgyhogy csak annyit tudok írni most hogy ennek az autónak is nagyon jó a festési kidolgozottsága és minden részlete tökéletes. A kockás tető meg a kedvencem. Ja és a hátsó ablak alatt van egy Mini istenítő logó aminek igazándiból szerintem nem kéne hogy ott legyen de még belefér.
Az első képen látható Mini Ha-Ha is majd hamarosan fog szerepelni az oldalon. Nagyon olcsó volt és szinte hibátlan állapotú. Nem ugrok ezekért a fajta Matchbox-okért de ez tetszik. Ez a csillag motor meg egyszerűen hibátlan...

Az új Minik

Hátulról is

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép ez a méregzöld Mini.Nekem naon bejön. De én se vok oda ezekért a kitalált autókért, mint pl ez a Mini Ha Ha, vagy a Tyre Frye. De tényleg szép állapotú :D

AndrewBoy írta...

Hát igen. Ha a fej nem lenne ott... Nekem télleg nagyon tetszik ez a csillag motor!! Még MSN avatarnak is benyomtam