A mostani alkalommal a Vectra kerül sorra. Ez az autó nemcsak Matchbox-ban hanem a valóságban is ritka. Élőben még én sem láttam Vectra GSi-t. Ha jól emlékszem 2000cc-s turbós motorja van. Valószínűleg ez a 150 lóerős verziót ábrázolhatja de volt belőle 204 lovas is. A kicsi autó kidolgozottsága nem rossz bár elég érdekesen van kivitelezve. Néhol nemigazán arányos de nem vészes. Egyébként részletesnek mondható az autó. Van rajta jel imitácó is sőt még GSi 2000 feliratú rendszám is. Belül már sajnos nem ez a helyzet. A műszerfal eléggé siralmas és annyira nem hasonlít az eredetire. A hátsó ülésen például van valami szögletes tégla izé ami kizárásos alapon a könyöklőt mintázza. A festése is jó lett mert nem vastag a réteg ami rajta van és jó részletes maradt így a külső. A legjobb az egészben hogy még az a verzió aminek rugóznak a kerekei.
Vectra/Cavalier GSi 2000
Hátulról
A Calibra a Vectra alapjaira épül
Vauxhall verzió mert jobb kormányos
7 megjegyzés:
TE SZERENCSÉS!!!
Évek óta vadászom egy ilyen GSi-re!
:) Én a zöldre :D
hm... Nekem a zöld annyira nem tetszik... De ha találok valahol olcsón, nem fogom otthagyni :)
Haveromnak volt ilyen Vectra-ja. Lehet, hogy fel kéne keresnem ez miatt, mert nekem is nagyon tetszik.
Volt céges autóm - nagyon rövid ideig - Vectra, kettő is. Mindkettő 5-ajtós. Az első - kapaszkodjatok - 1.4-es motorral. Olyan volt mint múmiában a pacemaker. Amikor az M7-esen letolt egy viertakt Trabi, akkor leadtam. 8-) Előtte pedig egy 1,7-es Dízel. Aztán volt egy hosszabb úton a fenekem alatt egy kétliteres is - az pont ilyen volt. Az nagyon tetszett. Kafa Matchbox, szeretem én is.
nekem is van egy ilyenem =) cavalier gsi 2000, és a vicces hogy pont most egy bordó vectra turbora pályázok (igazira, nem matchboxra)
Ádám az penge gép!
Megjegyzés küldése