2008. május 28., szerda

Hummer H1 (1994) & Hummer H3 (2004)

A mai alkalommal is igazi legendákat mutatok be. Ezek is a nem kell bemutatni kategóribáa sorolhatók főleg a H1-es Hummer. Eredetileg csak a katonaság használta de később csináltak belőle civil változatot is. Jól is jártak ezzel a döntéssel mert jó sok pénzt szereztek vele szerintem. Főleg a későbbi generációkkal. Ezek a H2 és a H3. Most lenne egy Hot Wheels H2-m de sajna még nem szereztem be úgyhogy az most kimarad sajnos a generációból. A H1-et nemtudom mikor kaptam de azt még jó pár évvel ez előtt úgyhogy nem mai darab. Részletességre nem rossz még penge kis csomagtartója is van. Simán belefér pár PEZ cukorka. Gépfegyver is van a tetején szóval az ellenség nem teszi rá a kezét a cukorkára egyhamar az biztos. Ez a Matchbox szerencsére még az a generáció ahol rugóznak a kerekek és ez csúcs. Nemtudom a mai autókból miért hagyták ezt ki. A H3-nak se rugóznak a kerekei sajnos. De legalább valamelyest kompenzálják ezt azzal hogy nagyon látványos a kereke legalább is nekem nagyon tetszik. A H3-nak se rossz a részletessége főleg ezekkel a kerekekkel mert azok is nagyon igényesen néznek ki. A sötétített ablakokról nem is beszélve ami ezzel a színnel pont passzol. A fényezések minősége szerintem hibátlan azt leszámítva hogy a H1-nek szerintem vastag lehet a festése mert a részletek így nem olyan finomak mint a H3-on. Ezt leszámítva szerintem tök jók. Amúgy a neten láttam pár H2-es Matchboxot de szerintem azok inkább a H1-re hasonlítanak mint H2-re. Ja és lehet hogy csak nekem nagyszám de majd nézzétek meg a H3 dobozának az akasztóját! Ez nekem nem megszokott...

Dobozban

Tiszta terep

Hátulról

Atomjól néz ki

Terepezni is lehet vele

Ez is jól mutat

Dzsungel harcos

3 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

"Gépfegyver is van a tetején szóval az ellenség nem teszi rá a kezét a cukorkára egyhamar az biztos."
LOL! LOL!

AndrewBoy írta...

Májer mi? Ezen sokan aszalnak :D

Névtelen írta...

Szia!


Ne haragudj, de tudnál esetleg segíteni, hogy hol lehet egy Hummer H3-t, vagy esetleg újabb modellt venni?

Előre is nagyon köszönöm a válaszodat!

A címem: uvegtigrincs@vipmail.hu

Kriszta