2010. december 11., szombat

Ford Transit Connect (Matchbox)

Végre sikerült az idei legtutibb MB autót megszereznem! Az átlaghoz képest szerintem kicsit nagyobb de ez nem probléma. A kidolgozottsága nagyon tuti mert a karosszériáján minden apró részlet megvan! Csak azzal lehetne űberelni ha rajta lenne a Ford jel meg a Transit felirat de sajna mindezt lespórolták róla. A festése faja de nem sok egyéb extra van mert a szövegek ismerősek lehetnek az FX4-ről. Az első lámpái szerencsére csak sima szürkék nem pedig a textúrás izé. Hátul nincs semmi cicoma csak a sárgaság. Érdekesség kívülről a műanyag sárvédőív pont mint az igazin. Nagyon szépen van megoldva mert az első egybe van öntve legalább az egyik hűtőráccsal illetve a hátsó meg valószínűleg a beltérrel. Az illesztései tökéletesek mindenhol és a kerék is jó közel van hozzá de nem ér bele. Amikor kibontottam első dolgom volt megnézni hogy mennyire lóg ki a kereke a kaszni alól de szerencsére teljesen jó munkát végeztek nem lehet rá panasz. Egyébként sajnos MB-sen hangosan gurul. Ja és a kerekei is tök jól mennek az összképhez szerintem bár én arra gondoltam h leszedem a csillogós részt hogy sima fekete legyen. Ettől függetlenül a 07-es Transit kerekei sem lehetnek rosszak alatta fénnyel vagy anélkül. A belseje nem rossz bár nem estek túlzásba a részletekkel. Az ablakok tutik de sajna van egy kis Tomica feelingje mert a leghátsó oldalsó ablakok csak festettek de jobb is így mert pont az ablak mögött virítana a karosszéria és az alváz csatlakozása. Szóval mindenkinek ajánlom mert nagyon jó kisautó nekem meg pont passzol a Transit gyűjteményembe úgyhogy külön örülök neki. Főleg hogy egyre több olyan MB készül amit mi is láthatunk az utcán!

Szép sárga

Hátul elfért volna egy piros lámpa

Jók a kerekei is
Ja és rendes tükrei is vannak!

Nincsenek megjegyzések: