2010. december 3., péntek

Ducati 1098R & Porsche 911 GT2 (Hot Wheels)

Múlt vasárnapi szerzeményem ez a két HW csoda. Az egész évben ezeket a gépeket vártam legjobban de megérte.
A Ducati kidolgozottsága elég jó bár azért én moddoltam volna még rajta egy keveset. Alapjában véve nem rossz csak az a baj hogy a villa túl széles. A festése penge mert metál fehér és napon nagyot üt. A legnagyobb baja hogy sehogyse áll meg magától. A hátsó kereke olyan szinten lóg hogy olyat még nem láttam. Bármelyik irányba legalább fél centit lehet mozdítani szóval ha lerakja az ember akkor elég csálén áll a hátsó. Ettől eltekintve nem rossz és remélem hogy jövőre lesz valami japán csoda is.
A Porsche meg hihetetlen jó. Az az egy bajom van hogy fekete. Én teljesen rékészültem az eredeti szürkére de így se rossz. Az első lámpája egybe van a szélvédővel szóval végre nem valami festett ratyi. Nagyon jó húzás! Hátul természetesen csak piros csík van de nem vészes. A belseje se rossz mert elég világos és a részletek sem vesznek el nagyon.
Szóval végre megvannak és erre az évre le is van tudva a kötelező HW adag ami kellett kivéve természetesen a T-Hunt autókat! Ja meg itthon még nem láttam boltban DeLorean-t!

Az újdonságok


4 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Lesz ezüstben is.

Utólag is Boldog Névnapot.

Szibler Szabolcs írta...

Hali
Tetszenek a kocsik amiket kiraksz az oldalon 2 enegem is érdekelne. Ha esetleg tudsz segíteni írj légyszíves erre az e mail címre: mitlanevo@citromail.hu
Ez a két autó érdekelne: Hot wheels ford focus rs, Matchbox skoda 130 lr.
Ha bárki tud segíteni írjon előre is köszi

Andrew0807 írta...

http://picasaweb.google.com/andris0807/MiniRcIgnis#

Itt az ignis. MEGTALÁLTAM!e

AndrewBoy írta...

Köszi a jókívánságot!!
Hallod nagyon penge ez a kicsi Ignis!! ;) Szerinted meg lehet kókányolni h működjön?