2010. december 31., péntek

1909 Opel Doktorwagen (Gama)

Ezt az autót már jó ideje megszereztem csak sose jutottam el a publikációig. Természetesen eBay szerzemény és mivel senkinek sem kellett ezért atomolcsó volt. Maga az autó hibátlan de a doboza nem a sajátja hanem egy 1893-as Benz Victoria doboza. Szerencsére nem túl rossz állapotú a doboz így simán használható mert csak az egyik fülre van ráírva az eredeti tulajdonos.
Szóval az autó nagyon szép. Van rajta pár csemege! A kedvencem az első lámpája! Tök jó kristály szerű. Minden kisautóra ilyen kellene mert nagyon jól mutat. A másik extra a sofőr. Amikor licitáltam nem is tudtam hoy jár hozzá bácsi is. Az autó elején tök jó Opel felirat van és laprugók is elég jók de csak a külső felük mert belölről sajnos csak simák. Az autó hátulja sajna nem túl látványos. Szerintem elfért volna rajta egy kis dobozka. A teteje olyan mintha levehető lenne de megmondom őszintén hogy nem próbáltam levenni mert úgy nem tetszik annyira meg félek hogy esetleg kárt teszek benne. Ennek a sorozatnak egyébként van még legalább két egyéb Opel tagja (Laubfrosch, Limousine) de még nem láttam egyiketsem sajnos.

Jaaa és utólag is békés karácsonyt és BUÉK mindenkinek!!

Szép lámpások
Egyben plusz sofőr
Hibátlan színösszeállítás
Kisdoboz jól mutatna
Múlt és jelen (ill. közelmúlt)
A dobozka is jó állapotú

Nincsenek megjegyzések: