2010. október 26., kedd

Suzuki Swift & WagonR RR (ChoroQ)

Ma jöttek meg a Suzuki gyűjtemény új tagjai. Mindkettőjük a Tomica ChoroQ szériájából való ugyanúgy mint a már korábban bemutatott RX-8 is. Ezek a kisautók annyiban különböznek az RX-től hogy nem olyan erős a motorjuk. Mindkettő metál színű szóval nagyon jól néznek ki. Hiba egyiken sincs szerintem és még jól is gurulnak. Extra a WagonR-en hogy átlátszó az alja és így a kipuffja is az. Ja és van még egy mégpedig az első lámpája mert kívülről nincs festék rajta hanem a hátoldala a szürke és így nagyon jól néz ki. Ilyen megoldást még nem láttam de nagyon faja. Mindkét autón atomnagy extra az elején a Suzuki jel!


Suzuki Swift

Szép a színe

Jól áll a csillogó felni

WagonR RR - Kei kategóriás autó

Eredetibe 4x4 + Turbó

Teljesen átlátszó ablakok + spoiler

Jól néznek ki

Tomica Suzuki flotta
Kupaktanács - Suzuki Sport

7 megjegyzés:

RÁJEN írta...

A sárga sima Tomica tetszik a legjobban. Videó nem lesz valami közös csapatásról?

AndrewBoy írta...

Gondoltam rá csak nemtudom hogyan kéne rendeset csinálni.

Sam. Joe írta...

Mókásak, szeretni valóak, tetszenek!

Andrew0807 írta...

Nekem van egy Ignisem.

AndrewBoy írta...

Andrew - Az raj! Majd tegyél fel képet vagy valami oke? :)

Andrew0807 írta...

Majd megkeresem. Nem ChoroQ szerintem.

Dobok fel képet picasára.

AndrewBoy írta...

De jó! Köszi, várom.