2010. szeptember 26., vasárnap

Lamborghini Reventon & Roadster (HW)

A legújabb szerzeményem ez a szép nyitott Reventon. Én nem is láttam a HW előrejelzésben hogy lesz szóval amikor a szokásos dúrás közben kezembe akadt majdnem hanyatt estem! Nagyon durva autó... Főleg ebben a színben! A kabrió Lambók mind tetszenek de ez mindent visz. Megvan a párja is a hard top de ezt az autót már korábban vettem. Megvettem mert a Reventon nagyon tetszik és nem érdekelt hogy zöld. Elég szokatlan hirtelen de megszokható. A két autó közt csak a tető a különbség szóval szerencsére aránylanak egymáshoz. Hiba nincs egyiken se szerintem. A zöldnek van egy hibája csak de arról nem tehet mert a festékréteg jó vastag azaz nem olyan részletes mint a párja. Egyelőre még dobozban vannak de úgy érzem hogy a vitrinben kötnek ki valahol...

Matt metál... Überelhetetlen

Agresszív dizájn
Zöld tesó

Nincsenek megjegyzések: