2010. március 7., vasárnap

Cora járat - Új autók

Tegnap előtt voltunk a Corában és szerencsére már az új MB és HW széria volt kidobálva. Rengeteg új autót láttam de mivel az eBay-es üzleteim miatt kissé mínuszban vagyok nem nagyon szállhattam el vásárlás közben. Ezért épp csak az új iskolaabuszt és Willys-t vettem meg na meg egy T-Hunt-os HW-t.
Mindenek előtt én csak most szembesültem először az új MB doboz dizájnnal. Nem rossz! Szerintem elég jól néz ki. Érdekes volt számomra hogy hátul nincs feltűntetve a liszenszelt márkák nagy része hanem épp csak a dobozban található autóé ha jól gondolom.
Szóval az új iskolabusz szerintem nagyon penge lett! A sárga-fekete festés nagyon penge. Az autó alvázának egy része fémből van ami szerintem jó dolog. Amúgy dúrkálás közben észrevettem hogy az újdonságok nagy részének fém alja van. Ha nem is 100% de van fém alul és az a lényeg. Szóval az autó részletessége nagyon szép. Minden szögből jól mutat. A fekete kerekek kimondottan jól néznek ki de ugyebár az eredetin is így van. Az autó kiválóan is gurul.
A Willys Jeep-et már régóta vártam. Szeretem ezt a gépet. Szerintem nagyon jól néz ki élőben is és így kicsiben is. A részletességére nem lehet panasz bár a kormányt eléggé elnagyolták mert csak egy nagy korong. Az autóban két "váltókar" található. Gondolom az egyik a felező lehet. Ugyanakkora mindkét kar szóval hirtelen azt hittem hogy tehéntőgy van odatéve :D Nagyon jól néz ki.
A harmadik autó egy Old Number 5.5 nevű oldszkúl tűzoltó. Nagyon tuti kis gép. Legnagyobb kölünlegessége hogy fehérek a kerekei. Nagyon zsírul néz ki. Elég részletes mert sok kicsi apróság van rajta.

A pakk


Penge kidolgozás

A STOP tábla a kedvenc részletem

Mesteri kidolgozás


Az öreg Willys

Szokatlan ez a kerék rajta

A nem éppen tökéletes kormány és a karok

2 megjegyzés:

RÁJEN írta...

A Jeep nagyon tetszik továbbra is, de a másik kettő valahogy nem. Gratulálok amúgy, szép kör volt í:)

AndrewBoy írta...

Tenksz!