2008. július 15., kedd

Opel Vectra GSi (1989)

A mostani alkalommal a Vectra kerül sorra. Ez az autó nemcsak Matchbox-ban hanem a valóságban is ritka. Élőben még én sem láttam Vectra GSi-t. Ha jól emlékszem 2000cc-s turbós motorja van. Valószínűleg ez a 150 lóerős verziót ábrázolhatja de volt belőle 204 lovas is. A kicsi autó kidolgozottsága nem rossz bár elég érdekesen van kivitelezve. Néhol nemigazán arányos de nem vészes. Egyébként részletesnek mondható az autó. Van rajta jel imitácó is sőt még GSi 2000 feliratú rendszám is. Belül már sajnos nem ez a helyzet. A műszerfal eléggé siralmas és annyira nem hasonlít az eredetire. A hátsó ülésen például van valami szögletes tégla izé ami kizárásos alapon a könyöklőt mintázza. A festése is jó lett mert nem vastag a réteg ami rajta van és jó részletes maradt így a külső. A legjobb az egészben hogy még az a verzió aminek rugóznak a kerekei.

Vectra/Cavalier GSi 2000

Hátulról

A Calibra a Vectra alapjaira épül

Vauxhall verzió mert jobb kormányos

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

TE SZERENCSÉS!!!

Évek óta vadászom egy ilyen GSi-re!

AndrewBoy írta...

:) Én a zöldre :D

Névtelen írta...

hm... Nekem a zöld annyira nem tetszik... De ha találok valahol olcsón, nem fogom otthagyni :)

Ikarus 256 írta...

Haveromnak volt ilyen Vectra-ja. Lehet, hogy fel kéne keresnem ez miatt, mert nekem is nagyon tetszik.

Sam. Joe írta...

Volt céges autóm - nagyon rövid ideig - Vectra, kettő is. Mindkettő 5-ajtós. Az első - kapaszkodjatok - 1.4-es motorral. Olyan volt mint múmiában a pacemaker. Amikor az M7-esen letolt egy viertakt Trabi, akkor leadtam. 8-) Előtte pedig egy 1,7-es Dízel. Aztán volt egy hosszabb úton a fenekem alatt egy kétliteres is - az pont ilyen volt. Az nagyon tetszett. Kafa Matchbox, szeretem én is.

Unknown írta...

nekem is van egy ilyenem =) cavalier gsi 2000, és a vicces hogy pont most egy bordó vectra turbora pályázok (igazira, nem matchboxra)

AndrewBoy írta...

Ádám az penge gép!