2008. július 4., péntek

Opel Calibra DTM (1996)

A legenda kicsiben. Ez az autócska sokat jelent számomra mert a Nagymamámtól kaptam ha jól emlékszem még régebben. A valós életben ez az autó egy állat szerintem mert nem sok autó van ami 10.000-et pörög. Mondjuk V6-os szóval a teknika befigyel tehát nem rossz teljesítmény lakozik a motorházban. Ha jól emlékszem akkor még VB-t is nyert. A formája szerintem tökéletes. Az arányok meg az egész formavilága jó. A kicsi verzió kidolgozottsága se rossz bár vannak kivetnivalók rajta. Például az ablaka olyan érdekes mert a tetővonallal együtt van egy érdekes csíkja az ablaknak is (mintha le lenne esve a helyéről de amúgy nem). Ami még így említésre méltó az a spoiler talpazata mert sajna annak a kidolgozottsága sincs túlzásba víve. Amúgy az autó többi része elég jó. A festése szerencsére nem olyan vastag és a minta is tűrhető rajta. A beltér is nagyon jól kidolgozott sok apró részletet tartalmaz több textúra is van benne. Sajna nem tudtam arról jó képet csinálni szóval ez most elmarad. Mondjuk azért megnézném hogy mutatna az autón a mai Matchbox kerekekből pár darab. Szóval összegezve szerintem egy nagyon jó kis autó ez és persze Opel. Ja és nem vagyok elfogult!!

France 98

World Cup

Szerintem ez a kép a legjobb!!

Az új háttér nagyon penge

2 megjegyzés:

Sam. Joe írta...

Erről konkrétan azt sem tudtam, hogy létezik. Szép.

AndrewBoy írta...

Nemááár! Pedig több színben is létezik. Még a focis is van több színben asssszem csak az a baj h az eredeti versenyautó festését nem tolták :(