Ezt két 1/43-as autót a piacon vettem, az egyik 200, a másik meg 300 Ft-ba került.
A sima Clio kicsit viseletes, vannak rajta kopások, és a kerekei sem tűnnek kimondottan újnak. Ezen kívül a szélvédői is kicsit karcosak, a hátsó meg repedt is. Viszont bónusz, hogy még Olasz gyártmány, és vannak szép feliratok is rajta hátul, sőt egy Clio rendszám is. A belseje nincs agyon részletezve, a megszokott Burago minőséget kapjuk. Gurulni már sajnos kicsit nehezen tud, de szerintem egy tisztítás után biztos javulna a helyzet. Az alja egyébként szépen kidolgozott, sokmindent meg lehet találni rajta, és van egy profi kis kipufogóvégünk is. Ja a színe meg egyszerűen kiváló!
A Clio V6. Ez az autó már korábban is a kedvencem volt, szeretem az ilyen érdekes megoldású autókat. Ebben az autóban egy V6-os motor dolgozik, amit a hátsó ülések helyére tettek. A kisautóban is szerencsére látszik a motor, de gondolom ehhez az is hozzájárult, hogy ez nem az utcai kivitel, hanem a versenyautó. Ezt éreztetik is a kagylóülésekkel, amik nagyon profin lettek megcsinálva, és a műszerfal is elég versenyautós, mert nincs rajta semmi. Ja és a motorral egybeöntve kapunk egy bukócsövet is! A karosszéria is profi munka, van tükör, légbeömlő, tanksapka fedél. Mivel ez a versenyautó, még a tetőspoiler is megvan! Érdekes, hogy mindkét autó 1/43-as, ahogy én méricskéltem a méreteik is hasonlóak, de mégsem ugyanaz a hátsó lámpa a két autónál. Ennek az alváza már kevésbé kidolgozott, de azért a lényeges dolgok látszanak rajta! Mivel látszik is, hogy ez az autó kevesebbet futott, mint a másik, nagyon szépen gurul. Egyébként ez is még eredeti Olasz gyártmány!
Mindkét autón érdekes az alváz rögzítése a karosszériához. Maga a rögzítés most nem a rendszámmal van megoldva, hanem a lökhárítótoldatokkal, illetve légbeömlőkkel, és alulról nem látszik semmi, szóval nehezebb szétszedni őket.
A Renault jel már nincs meg
A jobb hátsó kereke teljesen fekete
Feliratok sokasága
Clio közelről
A váltószoknya látványos
V6 Trophy
Alacsony lökhárító, dupla vég
Jól látszik a V6 szélesítése
Könnyen mozognak a hátsó lámpák
Kagylóülések a V6-ban
A V6 motorja
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése