2010. augusztus 23., hétfő

Mercedes Benz 190E 2.3-16 (Majorette)

Ezt a Majorette Mercit is a nyíregyházi bolhán vettem szintén 300 Ft-ba fájt. Kicsit kopottas de nekem tetszik. Az első két ajtaja is nyílik! A kerekei pengén rugóznak. Szerencsére az elején megvan a Merci jel. Mondjuk ez tovább is tart mint a Matchbox 300E-n mert itt fémből van. Az autó hátulján megvan minden felirat de érdekes módon a csillag el van ferdülve! Nemtudom hogy mindegyiken ilyen lehet-e de azért érdekes. Egyéb extrát nem tudok mondani róla. Elég részletes de egy hibája van. A kerekek túl messze vannak az eredeti helyükről mert kicsit terepes magasságú az autó de elég sok Majorette autó hasonló.


Penge lehet hibátlanul

Szerencsére a kerekei jó állapotban vannak

Megbillent az embléma

1 megjegyzés:

Andrew0807 írta...

Én egy ilyennek használtam fel a belterét, amikor felújítottam a siku t181-emet. Annak össze volt égve a szélvédője és be volt gyűrve a teteje....