2010. április 8., csütörtök

ECTO-1 (Hot Wheels)

Ezt az autót Makón találtam a HW kavalkádban. Elég jól jártam vele... Eredetileg meg sem akartam nézni a kisautókat... Szóval dúrtam egy keveset és felbukkat a még nem látott Cadillac orr. Én nem is tudtam hogy van most ilyen HW pedig szoktam figyelni a fejleményeket szóval ez most igazi meglepetés volt! Szerintem nagyon szép lett! Elég részletes. A cuccok a tetején jól néznek ki bár egyszínű az egész. Maga az autó kidolgozottsága nem rossz bár a festése elég gatya. Az éleknél nem lett valami szép. A többi rész nem rossz bár a kisebb részletek kicsit megcsúsztak. De legalább a GhostBusters logó szép. Az autó belsejébe nem nagyon látok de az biztos hogy jól néz ki. Az ottani kütyük is ki vannak dolgozva! Szóval ez lett a mai termés! Szerintem mindenki vegye meg mert később még sokat fog érni!


Olyan mint a halottas MB

A jobb oldali fecskefarok festése ciki

Tutipengeállat verda

Nincsenek megjegyzések: